Νεφέλη Μαγγαλούση : Κάνει τις στιγμές ιστορίες ζωής!


Το street life δεν έχει ούτε και θα έχει ποτέ εμπλοκή με τα πολιτικά ή δημοτικά θέματα.
Υπάρχουν πολλά μέσα ενημέρωσης που ασχολούνται με αυτά.
Εμείς εδώ καταγράφουμε την οικονομική και κοινωνική ζωή της Κορινθίας μέσα απο τα πρόσωπα που καθηερινά της δίνουν σημασία και ώθηση.
Αναζητούμε παλιά αλλά ιδιαίτερα νέα πρόσωπα που έχουν ξεκινήσει με όνειρα, με γνώσεις και δυνατότητες και γράφουν την δική τους πορεία στην Κορινθία.
Και την γράφουν με τις δικές τους δυνάμεις.

Η ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ
Δεν έχουμε ιδιαίτερες γνώσεις περί της φωτογραφίας και φυσικά δεν μπορούμε με ευκολία να ξεχωρίσουμε μία καλλιτεχνική φωτογραφία απο μία απλή απεικόνιση της στιγμής.
Καιρό όμως ακούμε στα νεολαϊστικα στέκια για μία νεαρή φωτογράφο που φέρνει την δική της αισθητική και θέλει να βάλει την σφραγίδα της στην τοπική κοινωνία.
Μέσα απο την δουλειά της και το ταλέντο της έχει ήδη καταφέρει να ξεχωρίσει και έχουν αρχίσει να την αναζητούν όσοι επενδύουν στις φωτογραφίες όχι μόνο τις αναμνήσεις τους αλλά και την προσωπικότητα τους.
Οσοι ξέρουν και έχουν άποψη για την φωτογραφία μιλούν για μία πολλά υποσχόμενη Κορίνθια φωτογράφο της οποιας ανήκει το μέλλον.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΦΕΛΗ ΜΑΓΚΑΛΟΥΣΗ;
Το όνομα της είναι Νεφέλη Μαγγαλούση.
Μας συστήνεται μέσα απο την προσωπική της σελίδα:
Είμαι η Νεφέλη Μαγγαλούση, φωτογράφος γάμων.
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Φωτογραφίας του ΤΕΙ Αθήνας αν και η αγάπη μου για την φωτογραφία ξεκινάει αρκετά χρόνια πριν τις σπουδές μου. Από την παιδική μου ηλικία είχα το χόμπι να φωτογραφίζω τους αγαπημένους μου φίλους και συγγενείς και να δημιουργώ, όπως τα αποκαλούσα,“άλμπουμ με αναμνήσεις”.
Τελικά, νιώθω τυχερή που κατάφερα να κάνω την αγάπη μου αυτή επάγγελμα και να ασχοληθώ με την φωτογραφία γάμου.

Η φωτογραφία γάμου…
Με τις φωτογραφίες μου δημιουργώ ιστορίες από τις μοναδικές σας στιγμές. Η κάθε φωτογραφία ξεχωριστά, αλλά και ολόκληρο το άλμπουμ συνθέτουν μια ιστορία, μια ολοκληρωμένη ανάμνηση σε συνέχεια των δικών σας στιγμών, ανίκητες μπροστά στο χρόνο όπως και τα δικά μου “άλμπουμ με αναμνήσεις”.
Πηγή της έμπνευσής μου είναι οι πρωταγωνιστές της κάθε ιστορίας, δηλαδή εσείς.
Έτσι, αναζητώ το ιδιαίτερο, ξαφνικό, δυναμικό, κρυφό χαρακτηριστικό της στιγμής και την απαθανατίζω. Γι’ αυτό το λόγο,  χωρίς να παρεμβαίνω ιδιαίτερα στην ροή των γεγονότων και στην προσωπικότητα του εκάστοτε φωτογραφιζόμενου, οι φωτογραφίες μου κατ’ εξοχήν χαρακτηρίζονται από το αυθόρμητο στοιχείο.
Παράλληλα ασχολούμαι και με την φωτογραφία βαπτίσεων.
Η έδρα μου είναι η Κόρινθος που είναι και τόπος καταγωγής μου και επίσης δραστηριοποιούμαι και στα νησιά του Αιγαίου, στην Πελοπόννησο, στην Αθήνα αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες για την Νεφέλη
ΕΔΩ

Της ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή δύναμη!
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου