Η 3η γενιά του Megane Rs φαίνεται πιο επιθετική από ποτέ. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε μεγάλους αεραγωγούς και τα γνώριμα από το Clio Rs τριπλά φώτα ημέρας σε σχήμα σημαίας. Την εντυπωσιακή εικόνα συμπληρώνουν τα τονισμένα φτερά που τονίζουν το πλάτος του αυτοκίνητου . Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει ο μεγάλος διαχυτής αλλά και η τραπεζοειδής απόληξη της εξάτμισης. Ολοκαίνουργιο είναι και το χρώμα Orange tonic.
Στο εσωτερικό, τα σπόρ καθίσματα φέρουν πλέον κόκκινα λογότυπα Rs και ίδιο χρώμα ραφές. Το τιμόνι είναι ντυμένο με Alcantara ενώ το σημείο «12» φέρει ένα κόκκινο «δαχτυλίδι» για να σου δείχνει τον δρόμο.
Τεχνικά, οι Γάλλοι έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό στο σπόρ μοντέλο
Το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι φυσικά το 4Control ή αλλιώς η τετραδιεύθυνση που συναντάτε για πρώτη φορά σε Megene Rs. Σε αντίθεση με το Clio RS, οι πελάτες του Megane RS μπορούν για πρώτη φορά να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι ταχύτητες. Όπως και το Clio Rs έτσι και το Megane Rs είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως 5πόρτο
Οδηγώντας: Πιο συμμετοχικό πίσω μέρος
Η βασική έκδοση έρχεται με σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αρχικά, ολοκαίνουργιος είναι ο κινητήρας 1800 κ.εκ ο οποίος λειτουργεί πιο ομοιόμορφα από τον 2λιτρο ειδικά στις μεσαίες στροφές. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC κάνει γρήγορες αλλαγές αλλά θα θέλαμε ελαφρώς μικρότερα paddles.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου