8 στους 10 Έλληνες κάνουν παζάρι για τις αγορές τους


Το παζάρεμα τιμών είναι τελικά μέρος των αγορών διαχρονικά ακόμα και στην ψηφιακή εποχή που η οθόνη αντικαθιστά τις βιτρίνες και το κύμα των on line καταναλωτών αυξάνεται. Στην Ελλάδα πιο φανατικοί στο παζάρεμα είναι οι άντρες, που πετυχαίνουν καλύτερες τιμές, ασκώντας δύναμη και γοητεία. Σχετική μελέτη πραγματοποίησε η Picοdi -ηλεκτρονικό marketplace, με δραστηριότητα σε 35 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα (η Picodi συνεργάζεται με 687 καταστήματα για τις προσφορές και τις εκπτώσεις που διαθέτουν), το οποίο συνεργάζεται με τα καταστήματα και δημοσιεύει όλες τις προσφορές και εκπτώσεις που έχουν. Συνολικά συνεργάζεται με 25.213 καταστήματα και διαθέτει 323.295 εκπτωτικούς κωδικούς.  
Σύμφωνα με τη μελέτη που έγινε σε 3.100 άτομα απ’ όλο τον κόσμο (συμπεριλαμβανομένων των Αμερικής, Ευρώπης και Αφρικής και Ελλάδας), σχετικά με τις προϋποθέσεις για ένα αποτελεσματικό παζάρεμα, το 45% των αντρών παγκοσμίως απολαμβάνουν το παζάρεμα έναντι 37% των γυναικών. Ωστόσο, οι γυναίκες κατά μέσο όρο λαμβάνουν καλύτερες εκπτώσεις από τους άνδρες: 18% έναντι 17% αντίστοιχα. Οι άνδρες ίσως είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν παζάρι για τα μεγάλα πράγματα, οι γυναίκες όμως είναι πιο πρόθυμες να παζαρέψουν τις τιμές για τηλεφωνικούς λογαριασμούς, νοίκια, υπηρεσίες καθαρισμού, τουριστικά πακέτα κ.λπ.
Όπως δείχνει η έρευνα, οι κάτοικοι της Κολομβίας, της Χιλής και της Ελλάδας απολαμβάνουν συνήθως τις διαπραγματεύσεις περισσότερο, ενώ τα καλύτερα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων λαμβάνουν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Χιλή και η Ελλάδα.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου