Το νέο Škoda Octavia RS είναι το πιο ισχυρό που φτιάχτηκε ποτέ!

 Το facelifting του Octavia RS προέκυψε μόλις λίγες εβδομάδες ύστερα από την αντίστοιχη ανανέωση των υπολοίπων μοντέλων της γκάμας του οικογενειακού Škoda και κατά πώς φαίνεται ενσωμάτωσε την πλειονότητα των αλλαγών που έχουμε ήδη δει.

Σε πείσμα των επιπτώσεων του Dieselgate, η Škoda δεν κατήργησε την 184άρα έκδοση του δίλιτρου TDI, αλλά και δεν ασχολήθηκε με την αναβάθμισή του. Αντίθετα, ο βενζινοκίνητος δίλιτρος TSI ενισχύθηκε ελαφρώς, ανεβαίνοντας κατά δέκα άλοφα, φτάνοντας τους 230 PS. Ένα νούμερο που καθιστά το αυτοκίνητο το πιο ισχυρό Octavia που κατασκευάστηκε ποτέ.

Στο εμπρός μέρος, και το RS φόρeσε τα διπλά φανάρια που διαθέτει πλέον και το στάνταρ Octavia, που η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχουμε συνηθίσει ακόμα, αλλά πού θα πάει… Πάντως, πρόκειται για φώτα full LED που συμπληρώνονται από το σύστημα Adaptive Front Lighting, βελτιώνοντας έτσι τις δυνατότητες και τις επιδόσεις τους. Ολοκληρώνοντας με το εμπρός μέρος, ο προφυλακτήρας ενσωματώνει και τα φώτα ημέρας LED.
Στην καμπίνα, οι αναβαθμίσεις αποτελούν καθρέφτη των αντίστοιχων που έχουμε δει στο στάνταρ Octavia, αλλά η ταπετσαρία διατίθεται έξτρα και σε έκδοση με Alcantara. Το τιμόνι είναι ντυμένο με περφορέ δέρμα και ο φωτισμός περιβάλλοντος και των λαβών των θυρών αποτελούν στάνταρ στοιχεία του εξοπλισμού για το RS. Όποιος κάθεται στο κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να βρει μια ομπρέλα κάτω από το κάθισμά του, ενώ στο Οctavia βάγκον υπάρχει και αφαιρούμενη λάμπα LED.

Όσον αφορά την τεχνολογία και τα βοηθήματα του οδηγού, η Škoda υιοθέτησε στο Octavia RS facelift όλες τις τελευταίες προσθήκες στου στάνταρ μοντέλου. Έτσι μπορείτε να βρείτε σύνδεση ίντερνετ LTE/4G  που περιλαμβάνει WLAN hotspot και υποστηρίζεται την 9,2ιντση οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του σύστημα βοηθείας για το τρέιλερ, σύστημα ειδοποίησης για το τυφλό σημείο, ειδοποίηση και για κάθετη προς την πορεία του αυτοκινήτου κίνηση, και βελτιωμένο σύστημα εποπτείας προς τα εμπρός  που περιλαμβάνει και τεχνολογία πρόσκτησης/προστασίας πεζών.


Η Škoda αντί να ασχοληθεί με την σημαντική ενίσχυση των κινητήρων, ασχολήθηκε και ορθά με τη βελτίωση της ανάρτησης των μοντέλων του Octavia RS. Έτσι, το αυτοκίνητο κάθεται πλέον 1,5 πόντο πιο χαμηλά, ενώ το πίσω μετατρόχιο άνοιξε τρεις πόντους. Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες πλέον κόκκινες και οι 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Οι πιο σπορ και μερακλήδες όμως μπορούν να το παραγγείλουν με 18άρες ή 19άρες κατευθείαν από το εργοστάσιο.

Οι τιμές επιδόσεων που δίνει η Škoda για το ανανεωμένο Octavia RS είναι 6,7” για το 0-100 km/h και για το προσθιοκίνητο βενζινοκίνητο 2.0 TSI. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η μέση κατανάλωση κατά NEDC δίνεται από το εργοστάσιο στα 6,5 lt/100 km. Οι παραπάνω τιμές αφορούν το στάνταρ συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, αλλά μπορεί κάποιος να το παραγγείλει και με αυτόματο 6άρι διπλού συμπλέκτη.

Όσον αφορά το ντίζελ, το μοτέρ 2.0 TDI αποδίδει 184 PS και 38,7 kgm, και χρειάζεται 7,9” για να πιάσει τα 100 km/h από στάση. Η εργοστασιακή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4,5 lt/100 km. To μοντέλο διατίθεται είτε με αυτόματο 6άρι σασμάν DSG και τετρακίνηση ή με κίνηση στους εμπρός τροχούς συνδυαζόμενο είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο είτε με 6άρι αυτόματο DSG.

To νέο Škoda Octavia RS αναμένεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχουμε από την ελληνική αντιπροσωπεία, τον Ιούνιο του 2017.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου