30 χρόνια ΚΑΝΕΙΣ δεν κατάφερε να μας φιμώσει..!

 
Αν περιμένεις αρκετά στην όχθη του ποταμού, θα δεις τα πτώματα των εχθρών σου να περνούν επιπλέοντας από μπροστά σου.
Κινέζικη παροιμία

Κλείνω φέτος 30 χρόνια καθημερινής αρθρογραφίας στην Κορινθία.
Ολα αυτά τα χρόνια πέρασαν δεκάδες δήμαρχοι,βουλευτές, νομάρχες, σύμβουλοι, πρόεδροι, απατεώνες, ψευτόμαγκες...
Οι περισσότεροι έκαναν φασαρία για ένα διάστημα και μετά χάθηκαν..
Ολα αυτά τα χρόνια προφανώς έκανα άπειρους φίλους και άπειρους εχθρούς.
Δεν σταμάτησα ούτε μία ημέρα όμως να γράφω δημόσια την άποψη μου, ακόμα και για κάποιους που έπεισαν για ένα διάστημα τους Κορίνθιους ότι ήταν μικροί θεοί...!
Προσπάθησαν αρκεοί να με στοχοποιήσουν γιατί δεν έλεγα ότι τους βόλευε.
Δύο- τρείς έβαλαν μπράβους να με απελήσουν.
Κάποιοι με πήγαν στα δικαστήρια.
Ασφαλώς και έχω κάνει και πολλά λάθη. Ασφαλώς και κακώς σιώπησα αρκετές φορές.
Αλλά το ήθελα εγώ και δεν κατάφερε κανείς να μου το επιβάλει.

30 χρόνια όμως λέω κάθε μέρα την άποψη μου.
Σωστή ή λαθεμένη την θέτω δημόσια στην κρίση των Κορινθίων αναγνωστών.

Των Κορινθίων που για 15 χρόνια κατά χιλιάδες κάθε μέρα αγόραζαν στα περίπτερα το "Σήμερα" και τώρα χιλιάδες κάθε μέρα ενημερώνονται απο το  Street life και το  Corinthos City και αυτά είναι μετρήσιμα. Δεν είναι αέρας κοπανιστός.
ΚΑΝΕΙΣ δεν κατάφερε να με φιμώσει.
Και ούτε θα το καταφέρει.
Εχω δεί πολλούς σαλτιμπάγκους να χοροπηδάνε στην τοπική κοινωνία και μετά να αγνοείται η τύχη τους. Στην πολιτική,την κοινωνία, τις επιχειρήσεις, τον αθλητισμό.
Μάταιος κόπος η στοχοποίηση μου, όταν μάλιστα είναι εύκολο να πάρει ο αέρας το επικοδόμημα που στηρίζεται σε ψεύτικα λόγια μεγάλα.
Οταν όλα είναι ένα κόλπο..!
Αυτά για τώρα
Γ.Λ.
Απρίλιος 2017
Street Life

Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου