ΡΑΨΩΜΑΤΙΩΤΗΣ: Θέλω ν΄ ανοίξω δρόμο στους νέους


Φιλοσοφία ζωής αλλά και επιτυχίας για τον επιχειρηματία Δημήτρη Ραψωματιώτη η μεταλαμπάδευση γνώσεων, η δημιουργία γερών θεμελίων σε νέες βάσεις και η – εν τέλει- μεταβίβαση ευθυνών και  ευκαιριών σε ανθρώπους νέους, με γνώσεις , ικανότητες και όραμα!
Μια φιλοσοφία που γίνεται πράξη στα «εν οίκω», στις επιχειρήσεις του Ομίλου Ραψωματιώτη, εκεί όπου η διαδικασία μεταβίβασης στη νεότερη γενιά, στα παιδιά του, έχει ήδη ξεκινήσει .
«Είμαι σε μια μεταβατική ηλικία. Τα παιδιά μου μεγάλωσαν μπαίνουν στη δουλειά, είμαι στη διαδικασία μετάβασης των δραστηριοτήτων μου στα παιδιά» θα δηλώσει ο κ. Ραψωματιώτης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του AXION και το δημοσιογράφο Νίκο Νικολόπουλο, οριοθετώντας έτσι και τις ενέργειές του στο Επιμελητήριο Κορινθίας, την προεδρία του οποίου διεκδικεί στις εκλογές του Δεκεμβρίου.
«Εκ των πραγμάτων λοιπόν, όπως μεταβιβάζονται οι επιχειρήσεις στα παιδιά μου, έτσι και στο επιμελητήριο, θέλω να δοθεί από την πλευρά μου η εμπειρία μου και, εν συνεχεία, να μπουν μπροστά οι νέοι άνθρωποι.
Λέμε ότι η νεολαία είναι αδιάφορη.
Ναι, υπάρχει μια τέτοια μερίδα, υπάρχουν όμως και  παιδιά με όρεξη, με σπουδές, γνώσεις, δυνατότητες και ικανότητες. Αυτούς θα βρούμε!»

Όραμα και όνειρο του υποψηφίου Προέδρου - εξ αρχής το έχει δηλώσει - δεν είναι η καρέκλα!
Είναι η δημιουργία ενός Επιμελητηρίου με αξία, ενός Επιμελητηρίου που θα έχει μέσα του ανθρώπους με όραμα και όχι απλούς διαχειριστές!
«Αυτό που μπορώ να προσφέρω στο Επιμελητήριο είναι μια θητεία.
Να παίξω το μεταβατικό ρόλο λόγω της εμπειρίας και των σχέσεων που έχω, να οργανώσω τη νέα μορφή των επιμελητηρίων.
Προωθείται νομοθετικά κάτι τέτοιο αλλά και η αγορά ζητάει ν’ αλλάξει το Επιμελητήριο, ζητάει να υπάρξει επιμελητήριο!
Τώρα, δεν έχει ρόλο και αξία το επιμελητήριο.
Εκδηλώσεις γίνονται, είναι θετικές, αλλά δεν είναι εκεί η ουσία. Το θέμα είναι που πας!
Πρέπει ν’ ασχοληθούμε με τη διαχείριση αλλά και με το όραμα για το πώς βλέπουμε το επιμελητήριο μετά από 15 χρόνια.
Στα επόμενα 4-5 χρόνια, λοιπόν, θέλω να καταφέρω, αυτό είναι το όραμά μου, να μεταβιβαστούν πλήρως οι δραστηριότητές μου στα παιδιά μου  και στο επιμελητήριο να βοηθήσω να χτιστεί μια νέα γενιά!
Για τα υπόλοιπα κ. Νικολόπουλε, εδώ θα είμαστε μετά από 5 χρόνια να δούμε αν μπορούμε και αν έχουμε τη διάθεση να συνεχίσουμε ή εάν  θα πάμε μόνιμες διακοπές.»



Δείτε τη συνέντευξη του κ. Ραψωματιώτη πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://rapsomatiotis.gr/index.php/multimedia/video
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου