Συσκευασία ελαιολάδου και προσέλκυση καταναλωτή


Οι καταναλωτές αφιερώνουν μόνο μερικά δευτερόλεπτα στα ράφια των super markets. Το design της συσκευασίας θα πρέπει να ξεχωρίζει μέσα από μια πληθώρα ανταγωνιστικών προϊόντων.
Μια επιτυχημένη συσκευασία περιλαμβάνει:
  • Πληροφορίες για το προϊόν
  • Λαμβάνει υπό όψη το target group (ομάδα στόχο) των καταναλωτών που απευθύνεται
  • Ελκυστικότητα σχεδιασμού
  • Λειτουργικότητα
  • Καινοτομία
  • Μια προσεγμένη συσκευασία αποτελεί μέσο επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Με τη χρήση των σωστών γραφικών, χρωμάτων και σχήματος η συσκευασία του ελαιολάδου συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων του προϊόντος.
    Επιλέγοντας μια συσκευασία για το ελαιόλαδο θα πρέπει η επιχείρηση να λάβει υπόψη της το τεστ των 2,6 δευτερολέπτων. Αυτός είναι ο μέσος χρόνος μέσα στον οποίο η συσκευασία πρέπει να κερδίσει τον καταναλωτή προκειμένου να ξεχωρίσει ένα προϊόν από το ράφι και να το επιλέξει.
    Στη συνέχεια ο καταναλωτής αφού πάρει το προϊόν στο χέρι του θα πρέπει να βρει εύκολα τις οδηγίες χρήσης καθώς και τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν οπότε να πειστεί να το αγοράσει.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου