Γιατί οι σημερινοί άντρες δεν θέλουν να παντρευτούν;


Μία ερώτηση μόνο έθεσε ένας χρήστης του Reddit και υπήρξαν πολλές συζητήσεις γύρω από το θέμα. Ποια ήταν αυτή; Γιατί οι άνδρες μένουν ανύπαντροι;

Μέσα σε 24 ώρες, δεκαεπτά χιλιάδες εκπρόσωποι του ισχυρού φύλου που είναι εργένηδες έσπευσαν να πουν την άποψή τους. Με το χέρι στην καρδιά, οι άνδρες εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους δεν έχουν βάλει ακόμη βέρα στο δεξί.

Η τεμπελιά, η ανασφάλεια και το βάρος τους ευθύνονται κυρίως για το ότι είναι singles, όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται. Ένας από τους χρήστες δήλωσε ότι εξαιτίας του εγωισμού του έχει μείνει μόνος με πολλούς άνδρες να σπεύσουν να στηρίξουν την θέση του.

«Δεν παντρεύτηκα, θέλω να κάνω αυτά που θέλω, όταν εγώ θέλω. Μπορώ να είμαι μόνος και χωρίς να αισθάνομαι μοναξιά», επισημαίνει ένας χρήστης με άλλους να υποστηρίζουν ότι είναι θέμα επιλογής το ότι δεν έχουν κάνει οικογένεια.

Ελάχιστοι, πάντως, ήταν αυτοί που παραδέχτηκαν ότι, ενώ αυτοί ήθελαν να νυμφευτούν, το έτερον ήμισυ δεν ήθελε. Άλλος χρήστης υποστήριξε ότι απλά οι εργένηδες δεν έχουν προσπαθήσει να παντρευτούν. Άλλοι πάλι παραδέχονται πως θέλουν απόλυτη ελευθερία και για το λόγο αυτό αποφάσισαν να μείνουν εργένηδες.


Υπήρξαν και αυτοί που παραδέχτηκαν ότι παραείναι τεμπέληδες και ευχαριστημένοι που είναι εργένηδες και δεν θέλουν να αλλάξουν τη ζωή τους. Εκτός από την έλλειψη εμπιστοσύνης και την ανασφάλεια που νιώθουν οι άνδρες που δεν έχουν παντρευτεί, υπάρχουν και αυτοί που δεν αγαπούν τον εαυτό τους.

«Είμαι single γιατί είμαι χοντρός, τεμπέλης και μισώ τον εαυτό μου», επισημαίνει άλλος χρήστης. Τέλος υπάρχουν και αυτοί που απλά δηλώνουν ντροπαλοί όπως ο χρήστης “Ιnnalibra”, ο οποίος υποστήριξε ότι προσπάθησε να βγει ραντεβού και απλά δεν… πέτυχε.

Ο “Rufio6” παραθέτει και μια άλλη πλευρά της ιστορίας:

Η μητέρα μου έχει στο ενεργητικό της έξι διαζύγια, ο πατέρας μου τέσσερα. Τώρα αυτό που με απασχολεί είναι η καριέρα μου. Εάν προκύψει έρωτας, προέκυψε.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου