Αυξήσεις τελών κυκλοφορίας για πάνω από 1.200.000 φορολογούμενους
των οποίων τα Ι.Χ. αυτοκίνητα τέθηκαν για πρώτη φορά σε κυκλοφορία την
τελευταία 10ετία στην Ευρωπαϊκή Ενωση ή στη χώρα μας και σημαντικές
μειώσεις στα τέλη για περίπου 800.000 ιδιοκτήτες με Ι.Χ. παλαιότητας
μεγαλύτερης των 10 ετών προβλέπει σχέδιο της κυβέρνησης το οποίο
παρουσίασε περιληπτικά χθες ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων
Αλεξιάδης.
Ο υπουργός έδωσε το εξής παράδειγμα: «Ακριβώς επειδή δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995 που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ, αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν διότι έχουμε ένα κύμα κατάθεσης πινακίδων. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα ώστε ο κόσμος να πάρει πίσω τις πινακίδες ή να μην κατατεθούν άλλες».
Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών προβλέπουν:
Ο υπουργός έδωσε το εξής παράδειγμα: «Ακριβώς επειδή δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995 που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ, αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν διότι έχουμε ένα κύμα κατάθεσης πινακίδων. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα ώστε ο κόσμος να πάρει πίσω τις πινακίδες ή να μην κατατεθούν άλλες».
Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών προβλέπουν:
- Σημαντικές αυξήσεις τελών κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα με μεγάλη εμπορική αξία, τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα από το 2011 και μετά.
- Μικρότερες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλης εμπορικής αξίας Ι.Χ. αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα την περίοδο από το 2006 έως το 2010.
- Μικρές μειώσεις τελών κυκλοφορίας για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν την περίοδο από το 2000 έως το 2005 σε Ε.Ε. ή Ελλάδα.
- Μεγαλύτερες μειώσεις στα τέλη για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή την Ελλάδα πριν από το 2000.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου