Η εταιρεία Durex προκάλεσε φρενίτιδα ανακοινώνοντας μέσω του Twitter ότι προωθεί στην αγορά προφυλακτικό με γεύση μελιτζάνας.
Η ανακοίνωση προκάλεσε σάλο στα social media, με τους χρήστες να πέφτουν στην «παγίδα της» που στήθηκε όμως για καλό σκοπό. Λίγες ώρες αργότερα η Durex πήρε πίσω την ανακοίνωσή της.
Μετά την φράουλα, την μπανάνα και τα φρούτα του δάσους, η μελιτζάνα επιστρατεύτηκε αρχικά από την εταιρεία για να λανσάρει, όπως έγραψε προφυλακτικά με πικάντικη γεύση.
Aυτή ήταν μία ιδέα της εταιρείας για να αφυπνίσει τους νέους για το θέμα της αντισύλληψης , όπως διευκρίνισε στη συνέχεια.
«Ξεκινάμε μία νέα, συναρπαστική σειρά αλμυρών #Προφυλακτικό με γεύση μελιτζάνας» ήταν η ανακοίνωση της Durex στο Twitter.
Λίγες ώρες αργότερα η εταιρεία έσπευσε να τονίσει πως η ανακοίνωση δεν ήταν παρά μία ιδέα της Durex για να αυξήσει το ενδιαφέρον της νέας γενιάς αναφορικά με το θέμα της αντισύλληψης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου