Με την ολοκλήρωση της παράδοσης του πρώτου τμήματος το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στο επόμενο τμήμα
που θα λειτουργήσει στην Ολυμπία Οδό. Αυτό που άλλαξε από την
Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου είναι πως τα λειτουργικά τμήματα του δρόμου
αυξήθηκαν και περίπου έχουμε ένα ισοζύγιο με τα υπό κατασκευή.
Πλέον
στην κυκλοφορία έχουμε 102χλμ κλειστού αυτοκινητόδρομου που αφορά το
Ελευσίνα-Κιάτο και την Παράκαμψη Πάτρας. Τα υπό κατασκευή τμήματα είναι
100χλμ και έτσι για πρώτη φορά έχουν ισορροπία.
Ένα
από τα ενδιαφέροντα στοιχεία στο προσφάτως αποδοθέν τμήμα είναι πως
όσοι το κυκλοφόρησαν ίσως παρατήρησαν ότι μεταξύ των 2 ρευμάτων δεν
υπήρχε το μεγάλο τσιμεντένιο στηθαίο ασφαλείας αλλά σιδερένια και
μάλιστα με ένα μεγάλο κενό ενδιάμεσα. Αυτό συνέβη διότι υπάρχει η
πρόβλεψη στο μέλλον ο δρόμος να μεγαλώσει και να αποκτήσει και τρίτη
λωρίδα (ανά ρεύμα κυκλοφορίας) εφόσον ανέβει η καθημερινή κίνηση.
Σήμερα
η κίνηση εκτιμάται σε περίπου 15.000 αυτοκίνητα ημερησίως και για να
λειτουργήσει η τρίτη λωρίδα εκτιμάται ότι ο αριθμός αυτός θα πρέπει να
ξεπεράσει τις 40.000 ημερησίως. Για τον ίδιο λόγο θα δείτε σε αυτό το
τμήμα διευρημένη και την ΛΕΑ.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:ΤΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Από την επομένη κιόλας της παράδοσης τα βλέμματα έχουν πέσει στο επόμενο τμήμα από το Κιάτο μέχρι το Ξυλόκαστρο. Το μήκους περίπου 14χλμ τμήμα είναι αρκετά προχωρημένο και τα έργα είναι σε τελική φάση. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που υπάρχει αυτή τη στιγμή, θα μπορέσει να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι το τέλος του έτους, ανεβάζοντας περισσότερο τα λειτουργικά τμήματα του αυτοκινητόδρομου.
Από την επομένη κιόλας της παράδοσης τα βλέμματα έχουν πέσει στο επόμενο τμήμα από το Κιάτο μέχρι το Ξυλόκαστρο. Το μήκους περίπου 14χλμ τμήμα είναι αρκετά προχωρημένο και τα έργα είναι σε τελική φάση. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που υπάρχει αυτή τη στιγμή, θα μπορέσει να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι το τέλος του έτους, ανεβάζοντας περισσότερο τα λειτουργικά τμήματα του αυτοκινητόδρομου.
Με
τη λειτουργία αυτού του τμήματος η Κορινθία θα φτάσει σε περίπου 90%
ολοκληρωμένο έργο ενώ θα απομένουν περίπου 20-25χλμ υπό κατασκευή.
Αντίθετα
η Αχαϊα θα πρέπει να περιμένει το ορόσημο του Μαρτίου για να δει στην
επικράτεια της τμήματα κλειστού αυτοκινητοδρόμου. Ένας από τους βασικούς
λόγους που δεν μπορεί να γίνει αυτό είναι η περίπτωση του κόμβου του
Ρίου που η πολυπλοκότητα του δεν αφήνει περιθώρια για νωρίτερη παράδοση.
Εξάλλου,
με τον Σεπτέμβριο να προχωρά θα μετράμε πλέον μόνο 6 μήνες μέχρι να
γίνει πραγματικότητα η "μεγάλη λειτουργική Ολυμπία" που θα αφήσει
υπόλοιπα της τάξεως των 9χλμ που θα περιορίζουν την κίνηση σε ένα ρεύμα
κυκλοφορίας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου