Το νέο τεχνικό team του ΑΣΠ Κορινθος


Ο ΑΣΠ Κόρινθος είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Αντώνη Θεοδωρόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει χρέη βοηθού προπονητή. Σαν παίκτης έχει αγωνιστεί κατά το παρελθόν σε διάφορους συλλόγους σε Α2 και Α1 Κατηγορία, ενώ η προπονητική του καριέρα ξεκίνησε το 2010, όπου μεταξύ άλλων βρισκόταν στο τιμόνι του γυναικείου τμήματος της Νέας Περάμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προπονητής μας, Βαγγέλης Περόπουλος, τον είχε παίκτη του παλιότερα.

Στις πρώτες δηλώσεις του ως νέος βοηθός προπονητή του συλλόγου τόνισε:

“Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Κόρινθο ως βοηθός προπονητή και θα συνεργαστώ με έναν τόσο έμπειρο τεχνικό, σαν τον κ. Βαγγέλη Περόπουλο”.

Παράλληλα, η ομάδα μας ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Γιώργο Μπίστα, που θα επιφορτιστεί με την ενδυνάμωση και φυσική κατάσταση των αθλητριών. Από πολύ μικρός στον αθλητισμό, με διάφορες διακρίσεις στο στίβο. Αργότερα σπούδασε και ασχολήθηκε ενεργά με την ενδυνάμωση αθλητών, μέσα από εξειδικευμένα προγράμματα, κάτι που κάνει μέχρι σήμερα.






Πριν πιάσει δουλειά, έκανε και αυτός το δικό του σχόλιο για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του:

“Eίμαι πολύ χαρούμενος που επιλέχτηκα να είμαι ο γυμναστής δύναμης και φυσικής κατάστασης του ΑΣΠ Κόρινθος, στην Α1 Κατηγορία. Είναι κάτι νέο για εμένα να ασχοληθώ με το γυναικείο βόλλεϊ, αλλά αυτό είναι που με εξιτάρει και μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια. Τα κορίτσια αγωνίζονται σε υψηλό επίπεδο και μέσα από αυτή τη συνεργασία, μπορώ και εγώ να εξελιχθώ σαν επαγγελματίας”!
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου