Κλείνει στόματα ο προπονητής του Ισθμιακού..!


Ο πολύ καλός προπονητής του Ισθμιακού αλλά και παλαίμαχος άσος της Κορίνθου, με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook,απαντά σε σχόλια σχετικά με δηλώσεις του εναντίον της Κορίνθου
Δεν λέει σε ποιούς αναφέρεται αλλά προφανώς εκείνοι ξέρουν.
Μάλιστα στην συγκεκριμμένη ανάρτηση ο Παντελής Κολλιάκος έχει φωτογραφία απο την ομάδα της Κορίνθου,όταν ήταν ποδοσφαιριστής
Αναφέρει συγκεκριμμένα:
"Επειδή άκουσα για δεύτερη φορά ότι μετά τη νίκη της ομάδας μου επί της Κορίνθου βγήκα και έγραψα κάτι για κηδείες και τέτοια μάλλον δεν διαβάζετε καλα αν το έγραψα εγώ ή κάποιος άλλος κοιτάτε ποιος υπογράφει την ανάρτηση και μετά να πείτε το *καλό* λόγο..
Πότε όσο καιρό είμαι προπονητής δεν έχω βγει να περηφανευτώ στο internet μία νίκη της ομάδας μου ..πόσο μάλλον να το έκανα εναντίον της Κορίνθου που όλοι ξέρουν τα αισθήματα μου για την ομάδα..
Αυτή η απάντηση δεν είναι για τους γνωστούς καλοθελητές αλλά για τους λίγους και καλούς .."
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου