Φιλιώ Πυργάκη: Θα τραγουδάω μέχρι το τέλος


❱❱ Η επιστροφή της Φιλιώς Πυργάκη στο πάλκο μετά την εξομολόγησή της στην «Espresso» για τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο
Από τον
ΝΙΚΟ ΝΙΚΟΛΙΖΑ
Με μάτια βουρκωμένα, φορώντας περούκα και υποβασταζόμενη, η μεγάλη ερμηνεύτρια του δημοτικού τραγουδιού Φιλιώ Πυργάκη επέστρεψε στο πάλκο, πρώτη φορά μετά τη συγκλονιστική δημόσια εξομολόγησή της στην «Espresso» για τον καρκίνο που αντιμετωπίζει θαρραλέα!
Παρουσία 2.000 θεατών, οι οποίοι όλο το βράδυ την επευφημούσαν και τη χειροκροτούσαν, εμφανίστηκε την περασμένη Κυριακή στο Πανηγύρι Ηπειρωτών της Νέας Ιωνίας, προκαλώντας ρίγη συγκίνησης.
«Είμαι εδώ κοντά σας για ακόμα μία φορά. Δεν θα μπορούσα να λείπω εγώ από εδώ. Εσείς μου δίνετε δύναμη για να στέκομαι στα πόδια μου» είπε από μικροφώνου η κορυφαία του δημοτικού τραγουδιού μας, σκουπίζοντας παράλληλα τα δάκρυά της από τη συγκίνηση. Οταν, μάλιστα, ερμήνευσε το τραγούδι «Σαν πεθάνω ξαφνικά», ο κόσμος ξέσπασε σε χειροκροτήματα, ενώ φώναζαν «για πάντα θα μείνεις κοντά μας, Φιλιώ!».
Πλήθος θαυμαστών, όλων των ηλικιών, βρέθηκε στον στεγασμένο χώρο του δήμου για να φωτογραφηθεί μαζί της και να της σφίξει το χέρι. Κι εκείνη στεκόταν υπομονετικά εκεί για να τους προσφέρει χαρά. Οταν άρχισε να τραγουδάει, τα περίπου 2.000 άτομα που είχαν γεμίσει τον δημοτικό υπαίθριο χώρο σηκώθηκαν όρθια, δείχνοντας έτσι την αγάπη τους στη Φιλιώ Πυργάκη.
«Δεν γνώριζα ότι το κοινό με αγαπάει τόσο πολύ. Μετά το δημοσίευμά σας, έσπασαν τα τηλέφωνα από όλη τη γη, για να μου δείξουν την αγάπη τους. Μου τηλεφώνησαν από Αμερική, Αυστραλία, μέχρι και από τη Ρωσία. Τους ευχαριστώ όλους θερμά και τονίζω ότι θα στέκομαι όρθια για να τους διασκεδάζω μέχρι τέλους» λέει σήμερα αποκλειστικά στην «Espresso» η σπουδαία κυρία Φιλιώ!
Θαυμασμός
Πριν από μερικές εβδομάδες όταν το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας μας, με τίτλο «Πολεμάω με τον καρκίνο» και συνέντευξη της θρυλικής ερμηνεύτριας, προκάλεσε συγκίνηση και θαυμασμό για τον τρόπο που αντιμετωπίζει την αρρώστια της.
Η είδηση ξεπέρασε τα στενά όρια της Ελλάδας και το διαδίκτυο πήρε... φωτιά σε κάθε γωνιά της γης όπου υπάρχει Ελληνισμός.
«Οταν ανέβηκα στην πίστα στο πανηγύρι της Νέας Ιωνίας, ένιωσα φοβερή συγκίνηση. Δεν ήξερα πώς θα τραγουδήσω... Ομως αυτοί οι άνθρωποι μου έδωσαν ξανά δύναμη και κουράγιο. Δεν σας κρύβω ότι έχω κάποιο κινητικό πρόβλημα, όμως είμαι βέβαιη πως θα το ξεπεράσω. Δεν το βάζω κάτω, και θα προχωρήσω τις συναυλίες όσο αντέχω. Το λέει η καρδιά μου» εξομολογείται.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου