Κορδώσης | Θα είμαι υποψήφιος πρόεδρος για την ΝΟΔΕ


Θα διεκδικήσω εκ νέου την θέση του Προέδρου της Νομαρχιακής  Διοικούσας  Επιτροπής Κορινθίας της Νέας Δημοκρατίας.
Μετά την εκλογή μου τον Μάρτιο του 2016 ως Προέδρου  της  Νομαρχιακής  Διοικούσας  Επιτροπής  Κορινθίας  της  Νέας  Δημοκρατίας,  επεχείρησα  χωρίς  διακρίσεις,  με  προθυμία  και  ανιδιοτέλεια, με σθένος και φιλότιμο, να ανταποκριθώ στις  τοπικές  κομματικές υποχρεώσεις και  στα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν.
Επειδή θεωρώ σήμερα τον εαυτό μου ικανό και εμπειρότερο από χθες ,προτίθεμαι να προβώ σε αγωνιστική στήριξη του κόμματός μου,της  Νέας  Δημοκρατίας,  όπως  και  κάθε δοκιμαζόμενου συμπατριώτη μας και συντάσσομαι στην προσπάθεια όλων εκείνων  που  επιθυμούν  την απομάκρυνση  των  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ από  την  διακυβέρνηση της πατρίδας  μας.
Με την παρούσα γνωστοποιώ σ’ όλους  τους φίλους νεοδημοκράτες, όπως και στα μέλη  του κόμματος  της Νέας Δημοκρατίας στον Νομό  Κορινθίας, ότι θα διεκδικήσω  εκ νέου την θέση του Προέδρου της  Νομαρχιακής  Διοικούσας  Επιτροπής  Κορινθίας  της  Νέας  Δημοκρατίας,  κατά  τις προγραμματισμένες  από  την  Κεντρική  Διοίκηση αυτής εσωκομματικές εκλογές, στις 13 Μαΐου 2018.
Με εκτίμηση
Χρήστος Κορδώσης
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου