Με εντέλλεστε Τατούλη προς Οικονομική Επιτροπή και υπηρεσίες, ματαιώνεται στη Μεσσηνία και μπλοκάρεται στη Λακωνία ο διαγωνισμός για την μεταφορά των μαθητών.
· Καλά πάνε μόνο οι δουλειές κάποιων εργολάβων δημοσίων έργων και ας καταρρέει το επαρχιακό οδικό δίκτυο στη Πελοπόννησο.
Το κουνούπι πάει σύννεφο.
Αν και έχουν διατεθεί 10 εκατομμύρια ευρώ για την κουνουποκτονία στη Πελοπόννησο ΑΕ και σε ιδιώτες εργολάβους, το κουνούπι και η σκνίπα πάει σύννεφο, αφού ψεκασμοί δεν γίνονται. Χτύπησε ακόμα και ο ιός του Δυτικού Νείλου σε Αργολίδα – Κυνουρία με 27 κρούσματα (από τα 28 σε όλη τη χώρα) τα 2 μάλιστα θανατηφόρα.
Καταρρέει η δακοκτονία.
Στα 2/3 των ελαιοπαραγωγικών περιοχών της Πελοποννήσου δεν έχουν αναδειχθεί εργολάβοι για τη δακοκτονία, ή δεν έχουν μπει δακοπαγίδες. Ο πρώτος ψεκασμός χάθηκε.
Οι ελαιοπαραγωγοί κινδυνεύουν για δεύτερη χρονιά να υποστούν μεγάλες απώλειες στη παραγωγή, και η Περιφέρεια πασχίζει να ρίξει αλλού τις ευθύνες στη Κυβέρνηση, τους Δήμους (που βεβαίως έχουν) ακόμα και στους ελαιοπαραγωγούς όπως ανερυθρίαστα έπραξε σε πρόσφατο Περιφερειακό Συμβούλιο ο κύριος Τατούλης.
Μεθοδεύουν την πλήρη απαλλαγή του κράτους από την ευθύνη της δακοκτονίας, την πλήρη ιδιωτικοποίηση, σαν ένα ακόμα μέσο για το ξεκλήρισμα των μικρομεσαίων αγροτών.
Σε μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες η μεταφορά των μαθητών.
Δεν νοιάζονται για τους εκατοντάδες μαθητές που μεταφέρουν οι ίδιοι οι γονείς στα σχολεία στην αρχή της χρονιάς, για τα ΑμΕΑ που στοιβάζονται σε ταξί, που γίνεται «μεταφόρτωση»!!! σε διασταυρώσεις, για τους μαθητές που ταλαιπωρούνται ώρες το πρωί περιμένοντας να ανοίξει το σχολείο γιατί το λεωφορείο πρέπει να κάνει και δεύτερο δρομολόγιο, ή περιμένοντας το μεσημέρι για να γίνει ενιαίο δρομολόγιο.
Δεν νοιάζονται αν πληρώνονται τρία λεωφορεία και η μεταφορά γίνεται με ένα, αν κατεβάζουν μαθητές ακόμα και νήπια στη μέση του δρόμου περιμένοντας 15-20 λεπτά για να έρθει άλλο λεωφορείο να τους παραλάβει!!!
Δεν νοιάζονται για την ασφαλή – γρήγορη – άνετη και αξιοπρεπή μεταφορά των μαθητών. Νοιάζονται για τη μείωση του κόστους, τη μείωση των δαπανών για τη μεταφορά των μαθητών. Ήδη έχει μειωθεί στο 50%.
Δεν νοιάζονται να πάρει το δρομολόγιο το ταξί που έχει ή μπορεί να έχει έδρα, στα εκατοντάδες ορεινά και απομακρυσμένα χωριά της Πελοποννήσου, νοιάζονται να «ανοίξει ο ανταγωνισμός στη Γκούρα και στη Γορτυνία στο Ζάρακα και στην ορεινή Μεσσηνία». Νοιάζονται σύμφωνα με τις επιταγές του κεφαλαίου της ΕΕ και των Κυβερνήσεων να ανοίξει το τοπίο στη μεταφορά των μαθητών για τις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες. Ακόμα και διεθνείς όπου θα δουλεύουν εξαθλιωμένοι μετανάστες για ένα κομμάτι ψωμί. Αρκεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός όπως λένε.
Γκρίνιες και αντιπαραθέσεις.
Κανέναν δεν πρέπει να ξεγελάσουν οι κόντρες Τατούλη – Σαμαρά, Τατούλη, Νικολάκου – Αλιφέρη, Τατούλη με βουλευτές ΝΔ στη Πελοπόννησο και ΠΑΣΟΚ σε Αρκαδία είναι για το πολιτικό μέλλον της κόρης και όχι για τα λαϊκά προβλήματα. Είναι όλοι ταγμένοι και δουλεύουν για την καπιταλιστική ανάκαμψη και κερδοφορία. Νοιάζονται για τη νομή και τη διαχείριση της εξουσίας γι΄αυτό βλέπουμε τα ανοίγματα Τατούλη προς Σύριζα, που φαίνεται να βρίσκουν ανταπόκριση τουλάχιστον στην υλοποίηση έργων όπως το ΣΔΙΤ για την παράδοση σε ιδιώτες της διαχείρισης των απορριμμάτων στη Πελοπόννησο.
Οι γκρίνιες και οι αντιπαραθέσεις επιτείνουν τα προβλήματα που γεννά η πολιτική του κεφαλαίου που με συνέπεια υλοποιούν όλοι τους.
Απέναντί τους είναι το ΚΚΕ γι΄αυτό και ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκος Γόντικας ήταν ο μόνος που καταψήφισε αυτές τις επιλογές στη χθεσινή Οικονομική Επιτροπή.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου