Σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση του Sowine, περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το smartphone και το tablet. Πρόκειται για μια τάση που θα συνεχιστεί και στο μέλλον, όπως σημειώνεται.
«Το να αγοράζουν οι καταναλωτές κρασί στο διαδίκτυο έχει αρχίσει και γίνεται συνήθεια», παρατηρεί ο Sylvain Dade του Sowine, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της τελευταίας έρευνας για το κρασί στην ψηφιακή εποχή που έγινε στο Παρίσι. «Το διαδίκτυο παρέχει αναμφισβήτητα μια ευκολία για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές διστάζουν όλο και λιγότερο για τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Το 2016, το 34% των αγοραστών κρασιού λένε ότι έχουν παραγγείλει μπουκάλια μέσω αυτού του τρόπου, ενώ το 2015 το ποσοστό ανερχόταν σε 30%».
Το 30% των γαλλικών κρασιών αγοράζονται μέσω μιας κινητής συσκευής.
Σε γενικές γραμμές φαίνεται ότι, οι ιστοσελίδες των παραγωγών έχουν πάντα την εύνοια των χρηστών, πολύ πιο μπροστά από τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα κρασιών, με αποτέλεσμα οι διαδικτυακές αγορές να σημειώνουν όλο και περισσότερο κίνηση. Το 2016, το 30% των Γάλλων αγόρασαν online κρασί από το smartphone ή το tablet τους. «Ο αριθμός αυτός αυξήθηκε, αφού το 2015 το ποσοστό αγορών ανήλθε στο 28% και δείχνει τη σημασία των smartphones στην αγορά», σημειώνει ο Sylvain Dade.
Αν και δεν χρειάζεται, το 33% των Γάλλων έχουν κατεβάσει μια εφαρμογή αφιερωμένη στο κρασί σε κινητές συσκευές. Όπως σημειώνει ο Emmanuel Vivier, το Hub (ινστιτούτο που αποκρυπτογραφεί τις τάσεις στην ψηφιακή κινητικότητα), «η εγκατάσταση της εφαρμογής στο smartphone του χρήστη, είναι περίπλοκη. Το να την χρησιμοποιήσει, ακόμα περισσότερο». Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, επομένως, βασίζονται στη δημιουργία ιστοσελίδας, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί στο κινητό τηλέφωνο του κάθε χρήστη.
Instagram, η βασιλεία της εικόνας
Στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, το Facebook είναι πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές του, με το 81% των Γάλλων να έχουν ένα λογαριασμό. Ενώ το Twitter τείνει να σταθεροποιηθεί, τα κέρδη του Instagram αυξάνονται, σύμφωνα με τον Sylvain Dade. «Το 32% των Γάλλων έχουν εγγραφεί στο Instagram και το δίκτυο μεγαλώνει», σύμφωνα με τον ίδιο. Το instagram λειτουργεί με βάση την καθαρή εικόνα και με πολύ λίγο κείμενο. Είναι φιλικό προς το χρήστη, φυσικά διεθνές καθώς λειτουργεί βάσει της αρχής της εικόνας, και δεν χρειάζεται μετάφραση. Το Instagram στη θέση της αφήγησης προάγει την αισθητική διάσταση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία του εμπορικού σήματος», σημειώνει η Marie Mascré του Sowine. Οπότε οι οινοποιοί καλούνται να υιοθετήσουν τις χρήσεις και να δαμάσουν τους κωδικούς για να κάνει ορατά τα κρασιά τους. Το Sowine αναφέρει ότι το 2016, το 21% των χρηστών του διαδικτύου έχουν αγοράσει ένα κρασί που συστηνόταν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό που αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με πέρυσι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου