Τη δεύτερη αρχιτεκτονική πάνω στην οποία θα βασίζονται τα μοντέλα της παρουσίασε η Volvo, με την ευκαιρία της αποκάλυψης των πρωτότυπων 40.1 και 40.2.
Η CMA (Compact Modular Architecture) θα «φιλοξενεί» τα μικρομεσαία αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας – S40/V40/XC40 – όπως δηλαδή κάνει η μεγαλύτερη SPA με τα S90/V90/XC90 αλλά και τα αναμενόμενα νέας γενιάς μοντέλα της Σειράς 60.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Κάθε πλατφόρμα της Volvo θα αποτελεί επίσης τη βάση και για τις ηλεκτρικές εκδόσεις των αυτοκινήτων της, τόσο μηδενικών ρύπων όσο και plug-in υβριδικών. Όπως έχει δηλώσει ο Πρόεδρος της εταιρείας, Hakan Samuelsson, στόχος είναι η πώληση 1 εκατ. «πράσινων» αυτοκινήτων μέχρι το 2025.
Για να τον πετύχει, θα προσφέρει τουλάχιστον δύο υβριδικές εκδόσεις σε κάθε μοντέλο της γκάμας της, ενώ το 2019 θα λανσάρει το πρώτο της 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η γκάμα των μικρομεσαίων θα περιλαμβάνει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (μηδενικών ρύπων) και ένα plug-in υβριδικό, τεχνολογίας Twin Engine. Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.500 cc θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ. Σε αντίθεση με την υβριδική έκδοση Τ8 Τwin Engine π.χ του XC90 που έχει την κίνηση σε όλους τους τροχούς, η Τ5 Twin Engine θα συνοδεύεται με κίνηση μπροστά, για περιορισμό του κόστους και της κατανάλωσης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου