Σε νέες αλλαγές στο Trending προχωρά το Facebook


Ο «βασιλιάς» των κοινωνικών δικτύων, Facebook, ανακοίνωσε πως προβαίνει σε σημαντικές αλλαγές στο χαρακτηριστικό Trending του, έτσι ώστε οι διαδικασίες να είναι πιο αυτοματοποιημένες, μετά από καταγγελίες προ μηνών για μεροληπτική στάση υπέρ των πιο «αριστερών» (προοδευτικών/ μη συντηρητικών) αντιλήψεων.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή, «προβαίνουμε σε κάποιες αλλαγές στο χαρακτηριστικό Trending στο Facebook που θα το κάνουν πιο αυτοματοποιημένο και πλέον δεν θα απαιτείται άνθρωποι να γράφουν περιγραφές για τα trending topics».
Στόχος του Trending, που είχε εισαχθεί το 2014, είναι να καταστεί διαθέσιμο σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, κάτι που «θα ήταν δύσκολο να γίνει εάν βασιζόμασταν αποκλειστικά σε περιλήψεις που γράφονται με το χέρι. Μία πιο αλγοριθμικά κινούμενη διαδικασία μας επιτρέπει να αυξήσουμε την κλίμακά του ώστε να καλύπτει πιο πολλά θέματα και να το κάνουμε διαθέσιμο σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως με το πέρασμα του χρόνου».
Πλέον οι χρήστες θα βλέπουν, αντί για μια περιγραφή/ περίληψη, ένα απλοποιημένο θέμα (πχ #PhelpsFace ή #NASA) καθώς και τον αριθμό αυτών που μιλούν για αυτό στο Facebook (βάσει του αριθμού των posts, των mentions και των shares). Για να δει περισσότερα ο χρήστης σχετικά με το τι λέει το κοινό για το θέμα αυτό, αρκεί να περάσει τον κέρσορα από πάνω ή να κάνει κλικ και θα εμφανιστεί μία σελίδα με τις πηγές/ ειδησεογραφικά μέσα που το καλύπτουν, τα posts που το συζητούν και μια αυτόματα επιλεγόμενη ειδησεογραφική ανάρτηση.
Η λίστα με τα θέματα που προβάλλονται θα είναι επίσης εξατομικευμένη, βάσει μιας σειράς παραγόντων (πχ σελίδες στις οποίες ο χρήστης έχει κάνει like, η γεωγραφική τοποθεσία κ.α). Παρόλα αυτά, αποσαφηνίζεται ότι θα συνεχίσουν να εμπλέκονται άνθρωποι στη διαδικασία, προκειμένου να διασφαλίζεται η υψηλή ποιότητα των θεμάτων.
Όπως υπενθυμίζεται στην ανακοίνωση, εσωτερική έρευνα σχετικά με τις καταγγελίες περί συστηματικής μεροληψίας με πολιτικά κίνητρα στην όλη διαδικασία έδειξε ότι δεν βρέθηκαν στοιχεία για κάτι τέτοιο. «Όπως και να έχει, οι αλλαγές αυτές στο προϊόν μας επιτρέπουν στην ομάδα μας να παίρνει λιγότερες αποφάσεις για τα θέματα. Το Facebook είναι μια πλατφόρμα για όλες τις ιδέες, και είμαστε αφοσιωμένοι στο να διατηρήσουμε το Trending ως έναν τρόπο για να μπορούν οι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε ένα εύρος ιδεών και σχολιασμού για μια σειρά ζητημάτων» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου