Για όσους δεν αντέχουν να βλέπουν άλλα άρθρα με τίτλους που «βγάζουν μάτι», το Facebook βρήκε τη λύση.
Άλλο ένα βήμα στον καθαρισμό του news feed από τα άρθρα με παραπλανητικούς τίτλους που δεν έχουν καμία σχεδόν σχέση με το περιεχόμενο, κάνει το Facebook, προειδοποιώντας όσους έχουν μάθει να μαζεύουν κλικς από το τίποτα.
«Αυτοί οι τίτλοι δεν αναφέρουν κρίσιμες πληροφορίες αναγκάζοντας τους αναγνώστες να ανοίξουν τα άρθρα για να αναζητήσουν την απάντηση», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη.
Οι εκδότες δίνουν μεγάλη προσοχή στον αλγόριθμο του Facebook από τότε που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ίσως το σημαντικότερο εργαλείο προσέλκυσης αναγνωστών.
Η εταιρεία έκανε ένα μεγάλο βήμα τον Ιούνιο, δίνοντας προτεραιότητα στις αναρτήσεις ειδήσεων που κάνουν οι διαδικτυακοί φίλοι μας κι όχι οι εκδοτικοί οίκοι.
Οι αλλαγές της Πέμπτης δεν είναι καθοριστικές, αλλά αναμένεται να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τις ειδήσεις στο news feed.
Το Facebook στοχεύει άρθρα με τίτλους όπως «ΣΟΚ!!! Μόλις κοίταξε τον καναπέ της είδε ΑΥΤΟ!» κι άλλους παρόμοιους που κατακλύζουν το διαδίκτυο σε όλες τις γλώσσες.
Σύμφωνα με τους ειδικούς του Facebook, η εταιρεία έχει ήδη στήσει ένα σύστημα το οποίο ανιχνεύει τους τίτλους που φτιάχνονται για να μαζεύουν κλικς. Όπως τόνισαν, είναι παρόμοιο με το σύστημα που χρησιμοποιείται για να διαχωρίσει τα spam emails από τα κανονικά. «Το σύστημα μας αναγνωρίζει τις αναρτήσεις οι οποίες έχουν αποκλειστικό σκοπό να μαζεύουν κλικς, αλλά και τις διευθύνσεις και τα web domain που χρησιμοποιούν. Links από, ή προς αυτές τις διευθύνσεις που εξακολουθούν να ακολουθούν την ίδια πρακτική θα εμφανίζονται χαμηλότερα στο news feed. Εάν η σελίδα σταματήσει αυτό το πράγμα, τότε δεν θα μπλοκάρεται πλέον», ανέφεραν οι άνθρωποι της Facebook σε ανάρτηση στο blog της εταιρείας.
Για όσους δεν έχουν αντιληφθεί ακόμη περί τίνος πρόκειται, οι ειδικοί του Facebook ξεκαθάρισαν ότι μέσα στους αποκλεισμούς άρθρων περιλαμβάνονται κι εκείνα με παραπλανητικούς τίτλους οι οποίοι αποδίδουν λανθασμένα το περιεχόμενου του κειμένου, μόνο και μόνο για να προκαλέσουν την προσοχή.
Αυτή είναι η δεύτερη απόπειρα του Facebook να σταματήσει τους επιτήδειους των κλικς. Τον Αύγουστο του 2014 η εταιρεία είχε προσπαθήσει να κάνει το ίδιο, όμως όπως κι η ίδια παραδέχτηκε, ο αλγόριθμός της δεν λειτούργησε όπως θα έπρεπε.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου