Βόμβα | «Πες του Οικονόμου να παραιτηθεί και θα κάνεις τους αγώνες».


Με μία δήλωση "Βόμβα" εναντίον του δημάρχου Κορινθίων κ.Αλέξανδρου Πνευματικού, η κα Μαριλένα Ζημινοπούλου απαντά στα όσα έγιναν στις 29 Απριλίου στην Κόρινθο και στην ματαίωση των διεθνών αγώνων ΜΜ΅στο κλειστό γυμναστήριο της πόλης.
ΑΝΑΦΕΡΕΙ:
Επιθυμώντας να ενημερώσω από την δική μου πλευρά, μιας και δεν μου ζητήθηκε μέχρι τώρα η δική μου θέση από τα τοπικά μέσα τα οποία αρκέστηκαν στην περιγραφή ενός ιδιότυπου αγώνα στο δημαρχείο μεταξύ αιρετών προσώπων, καταθέτω την δική μου άποψη για τα πραγματικά γεγονότα και περιστατικά, τουλάχιστον όπως εγώ τα βίωσα.
Έχοντας μακροχρόνια δραστηριότητα στη διοργάνωση αγώνων του συγκεκριμένου αθλήματος, σκέφτηκα πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία για την Κόρινθο, αφού μάλιστα είχε προηγηθεί στην πόλη με επιτυχία τον Σεπτέμβριο του 2017 αντίστοιχη διοργάνωση αγώνων με την απόλυτη φυσικά έγκριση του Δήμου, να αναδειχθεί σε πόλο των αγώνων Μ.Μ.Α.
Έτσι, έχοντας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσω μια σειρά αγώνων επίδειξης τους οποίους θα παρακολουθούσαν περί τις τρεις χιλιάδες λάτρεις του αγωνίσματος πέραν των Κορινθίων, απευθύνθηκα στον καθύλην αρμόδιο (όπως μου υπέδειξαν γνώστες των τεκταινόμενων) που είναι το ΚΕΠΑΠ του Δήμου Κορινθίων για να ζητήσω τις απαραίτητες εγκρίσεις για τις 28 και 29 Απριλίου 2018.
Η αποδοχή από τον πρόεδρο του φορέα ήταν άμεση, με τη διαφορά ότι θα έπρεπε να περιορισθώ στις προσκλήσεις αφού δεν μπορούσε να μου διατεθεί κατάλληλος χώρος.
Έτσι την 12 Ιανουαρίου 2018, τρεισήμισι μήνες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής των αγώνων, ζήτησα όπως μου υποδείχθηκε, την έγκριση από το ΚΕΠΑΠ. Η υποβολή της αίτησης τόσο νωρίς οφειλόταν στο ότι επιθυμούσα να λυθούν τα τυχόν γραφειοκρατικά ζητήματα που θα προέκυπταν, χρόνος αρκετός για κάθε υπεύθυνη υπηρεσία.
Την 26 Μαρτίου 2018 πήρα την έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο του ΚΕΠΑΠ και έτσι προχώρησα στην προετοιμασία των αγώνων, έχοντας δεδομένο ότι αν υπήρχαν ζητήματα είχαν αντιμετωπισθεί υπηρεσιακά.
Οι αγώνες θα παρουσιάζονταν ζωντανά σε πάνω από 200 κράτη, ενώ θα τους μετέδιδε ο COSMOTETV αλλά και κρατικά κανάλια.
Η παρουσίαση θα γινόταν από πασίγνωστο καλλιτέχνη, ενώ για τα επώνυμα άτομα που αγαπούν το αγώνισμα και είχαν αποδεχθεί την πρόσκληση, είχε γίνει προετοιμασία για τη φιλοξενία τους καθώς και να παρακολουθήσουν τους αγώνες σε ειδικά διαμορφωμένα τραπέζια, όπως άλλωστε γίνεται στα σημαντικά γεγονότα που περιλαμβάνουν αγώνες του συγκεκριμένου αγωνίσματος αλλά και άλλων επίσης μαχητικών αθλημάτων.
Φυσικά τυπώθηκαν 2.000 αφίσες, προσκλήσεις, εισιτήρια (από τα οποία ο Δήμος θα εισέπραττε το νόμιμο ποσοστό), έγινε η προετοιμασία για τον αγωνιστικό χώρο, η απαραίτητη διαφήμιση πανελλαδικά και κρατήθηκαν οι χώροι για τη διαμονή των σημαντικών προσώπων τα οποία ήταν φιλοξενούμενοι.
Και ξαφνικά, λίγες ημέρες πριν τους αγώνες και αφού όπως έμαθα αργότερα, είχαν ήδη διαρραγεί οι σχέσεις προέδρου ΚΕΠΑΠ και δημάρχου, με ενημέρωσαν από το νομικό πρόσωπο ότι δεν δίδεται τελικά η έγκριση από τον Δήμαρχο.
Ζήτησα να δω τον δήμαρχο, ο οποίος αφού αρχικά αρνήθηκε να με δεχθεί, τελικά μετά από πιέσεις μου δέχθηκε και συναντηθήκαμε στο γραφείο του παρουσία και του λογιστή μου.
Εκεί ισχυρίσθηκε ότι δεν μπορεί να μου δώσει την έγκριση γιατί οι αγώνες διοργανώνονται από εταιρεία (νόμιμη καθόλα εταιρεία η οποία έχει το δικαίωμα διοργάνωσης τέτοιων γεγονότων), η οποία ανήκει στον πρώην σύζυγο μου ο οποίος είναι προφυλακισμένος κατηγορούμενος για αδικήματα (και όχι βαρυποινίτης όπως άκουσα να αναφέρεται).
Μάλιστα μου είπε αρχικά ότι αν ήταν σύλλογος αθλητικός θα το έβλεπε διαφορετικά.
Έτσι ζήτησα, προκειμένου να αποφύγω την δυσφήμηση και την τεράστια οικονομική ζημιά, από φιλικό μου πρόσωπο να αναλάβει ο σύλλογος του, του οποίου είμαι και ιδρυτικό μέλος, τη διοργάνωση των αγώνων.
Αυτό έγινε δεκτό από αυτούς και τους ευχαριστώ δημόσια, αλλά τελικά δεν αρκούσε ούτε αυτό.
Ο δήμαρχος αρνήθηκε να αλλάξει άποψη. Ο πραγματικός λόγος ;
Για εμένα που ήμουν παρούσα στις συζητήσεις κατάλαβα τελικά ποιος ήταν ο πραγματικός λόγος όταν άκουσα την πρόταση του.
«Πες του Οικονόμου (πρόεδρος τότε του ΚΕΠΑΠ) να παραιτηθεί και θα κάνεις τους αγώνες».
Φυσικά αυτό δεν μπορούσε να γίνει αφού άλλωστε και με τον κύριο Οικονόμου γνωρίζομαι ελάχιστα και έτσι δεν έγινε τελικά αποδεκτό το αίτημα μου.
Στη συνέχεια βέβαια άκουσα διάφορες δηλώσεις από τον δήμαρχο και από άλλους αδαείς, οι οποίοι άφηναν ψευδείς εντυπώσεις ότι θα υπήρχαν παράνομα στοιχήματα στους αγώνες, προσομοίασαν τους αγώνες με αγώνες σκυλιών και κοκοριών και άλλες ανακρίβειες τις οποίες φυσικά θα κληθούν να αποδείξουν στο δικαστήριο.
Ύστερα από τα προαναφερόμενα, η υπόθεση έχει ανατεθεί σε κατάλληλους νομικούς οι οποίοι και θα φροντίσουν και για την αποκατάσταση της αλήθειας αλλά και για την ηθική μου αποκατάσταση και την οικονομική μου αποζημίωση.
Θεωρούσα υποχρέωση μου τη συγκεκριμένη δήλωση, προκειμένου να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι και για την μοναδική αλήθεια αλλά και για τα πρόσωπα τα οποία έπαιξαν συγκεκριμένους ρόλους.
ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΖΗΜΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου