Το μήνυμα στο κινητό του Σταυρέλη καίει...δημοτικό σύμβουλο..!


Ευγενής και κύριος πάντα ο Νίκος Σταυρέλης αν και εκτέθηκε απο την συμπεριφορά του κ.Κώστα Σκούρτη, προσπάθησε να μην τον εκθέσει περισσότερο, όπως επίσης προστάτευσε και τον δημοτικό σύμβουλο του κ.Νανόπουλου, ο οποίος έκανε "έπεισε" με τον δικό του "τρόπο" τον κ.Σκούρτη να φύτγει απο τον κ.Σταυρέλη.
Θα ήταν εύκολο να το κάνει αλλά προτίμησε να ζητήσει  ο ίδιος συγνώμη και να μην δημιουργήσει αναστάτωση.
Βέβαια το μήνυμα που έχει στο κινητό του ο Νίκος Σταυρέλης δείχνει τον τρόπο με τον οποίο θα τρέξουν τα δημοτικά το επόμενο διάστημα.
Ο Νίκος Σταυρέλης χθες δήλωσε:
MEA CULPA
Στη τελευταία ανακοίνωση ονομάτων στήριξης (και όχι υποψηφίων) συμπεριέλαβα και τον Κώστα Σκούρτη.
Επειδή έγινε σχετικός θόρυβος από ανάρτησή του στο F.B. είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω συγγνώμη διότι:
-Ο Κώστας (ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον κ. Πνευματικό στη Τενέα στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές) μου ζήτησε μόνος του να τον συμπεριλάβω ως υποψήφιο για το Κεντρικό της Κορίνθου και όχι σε χωριά (παρουσία και άλλων προσώπων) αλλά και σχετικού μηνύματος προς εμένα.
-Ο Κώστας στη συνέχεια μου ζήτησε να μην το βάλω στο κεντρικό ψηφοδέλτιο αλλά στο Τοπικό συμβούλιο της Κορίνθου.
-Μετά την ανάρτησή του στο F.B. με ευχαρίστησε , μου ζήτησε συγγνώμη και καλή συνέχεια μέσω μηνύματος (δεν αναφέρω το όνομα του προσώπου , όπως μου αναφέρει , στο συνδυασμό του κ. Νανόπουλου) και ο νοών νοείτω.
-Και βέβαια είμαι κάθετα αντίθετος στις πολιτικές του απόψεις και αναρτήσεις περί Γιώργου Παπαδόπουλου και κροταλιών ερπυστριών , που έχει αναρτήσει στον προσωπικό του λογ/σμό στο F.B. , όπως με ενημέρωσαν σήμερα.
Τί άλλο μπορούσα να κάνω.
Του εύχομαι καλή συνέχεια στον κ. Νανόπουλο, που επέλεξε όπως λέει.
Προσωπικά δηλώνω συγγνώμη. Δικό μου λάθος!!!!!
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου