Οι γυναίκες του Τατούλη "έβγαλαν" ...μαχαίρια στο περιφερειακό..!!!


Στο τελευταίο περιφερειακό συμβούλιο, η αναφορά που έκανε η Αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου για τις δηλώσεις της γραμματέως του Χριστοφοράκου (Siemens) για μίζες στα κόμματα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, προκάλεσαν αντιδράσεις στο εσωτερικό της παράταξης του Περιφερειάρχη, όπως είχε αναφέρει το «Καλημέρα Αρκαδία» και σε προηγούμενο ρεπορτάζ.

Η Ντίνα Νικολάκου είπε ότι δεν ασπάζεται τις δηλώσεις αυτές, αλλά πρέπει να δοθούν πειστικές εξηγήσεις από τα δύο ιστορικά αυτά κόμματα, κάνοντας μάλιστα αναφορά ακόμα και στον Πρόεδρο της ΝΔ!
Οι αντιδράσεις μέσα στην παράταξη του Περιφερειάρχη ήταν λογικό να υπάρξουν από τη στιγμή που μέσα στη «Νέα Πελοπόννησο» συνυπάρχουν περιφερειακοί σύμβουλοι που προέρχονται και από τη ΝΔ και από το ΠΑΣΟΚ.
Στο προηγούμενο ρεπορτάζ είχαμε αναφερθεί στις αντιδράσεις Παναγωιτοπούλου κα Τζεφεράκου. Σήμερα, όμως, υπάρχει και σχετικό βίντεο!
Το Tv Super ανάρτησε βίντεο με την άνευ προηγούμενου αντιπαράθεση που υπήρξε στο περιφερειακό συμβούλιο … on camera, ανάμεσα στην αντιπεριφερειάρχη Νικολάκου και την αντιπεριφερειάρχη Παναγιωτοπούλου (από την Αργολίδα) που αμφότερες έχουν εκλεγεί με την παράταξη του Περιφερειάρχη!

Μετά τα όσα είπε η Ντίνα Νικολάκου, η Ελένη Παναγιωτοπούλου που είναι και Αναπληρώτρια Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΝΔ ζήτησε το λόγο και είπε ότι «πρόκειται για άστοχη υιοθέτηση από την κυρία Νικολάκου αμφιβόλου εγκυρότητος απόψεων που κατατίθενται στα πλαίσια νομικών διαδικασιών. Είναι προσωπική της επιλογή αυτή η υιοθέτηση και δεν με εκφράζει προσωπικά».

Ακολούθησε ο εξής διάλογος…
Νικολάκου - «Είπα εγώ ότι είναι δική σου;»
Παναγιωτοπούλου - «Να μη με διακόπτετε»
Νικολάκου - «Εγώ όταν μιλάω δεν εκφράζω την κυρία Παναγιωτοπούλου. Να με προστατεύσει το Προεδρείο. Αν νομίζουν κάποιοι εδώ μέσα ότι είναι κομματικός στίβος, είναι περιφερειακό συμβούλιο.»

Στη συνέχεια, η Ντίνα Νικολάκου είπε ότι «δεν πρόκειται ποτέ οι πολιτικές μου απόψεις να συμπίπτουν με την κυρία Παναγιωτοπούλου για θέματα κεντρικής πολιτικής σκηνής.
Η κυρία Παναγιωτοπούλου είναι ένα κομματικό στέλεχος, είναι δικαίωμα της αυτό, έχει κι έναν οργανωτικό ρόλο σε ένα συγκεκριμένο κόμμα και δεν θα την κρίνω. Αλλά δεν θα μου αφαιρέσει ποτέ το δικαίωμα να λέω την άποψη μου στο περιφερειακό συμβούλιο και να λέω την αλήθεια.
Εγώ δεν είπα ότι συμφωνώ, εγώ είπα ότι ακούγονται και γράφονται στη χώρα μας αυτή τη στιγμή, αυτά βλέπουν οι ευρωπαίοι, εκτός αν πρέπει να κλειστούμε στον μικρόκοσμό μας, ό,τι χρώμα κι αν έχει αυτός.
Αν η κυρία Παναγιωτοπούλου, θίχτηκε, δεν φταίω εγώ για αυτό. Δεν είπα εγώ ποια είναι η αλήθεια, μην θίγεστε. Αν θέλετε και ταυτίζεστε με αυτά, εγώ δεν έχω θέμα.
Είστε πολύ μικρή πολιτικά για να μπορέσει να αντιληφθείτε τι λέω. Κυρία Παναγιωτοπούλου, να σέβεστε ανθρώπους που παλεύουν χρόνια και ασχολούνται χρόνια με τα κοινά. Να σέβεστε.»


Πηγή
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου