Άλλοι κάθονται σε ραπτομηχανές, άλλοι δοκιμάζουν καλσόν και άλλοι την ελαστικότητα των ρούχων
Όταν ακούει κανείς για διαφήμιση γυναικείων εσωρούχων το τελευταίο στο οποίο θα μπορούσε να πάει το μυαλό του είναι ημίγυμνοι, γυμνασμένοι και λαδωμένοι άνδρες.
Κι όμως η εταιρεία Mark Formell με έδρα τη Λευκορωσία κατάφερε με αυτούς τους πρωταγωνιστές να στήσει μια διαφήμιση γεμάτη υπονοούμενα και έντονο το ερωτικό κλίμα.
Η διαφήμιση ξεκινά με μια αυστηρά ντυμένη γυναίκα που επιθεωρεί ένα εργοστάσιο να φτάνει μπροστά σε μια αίθουσα από την πόρτα της οποίας βγαίνουν ατμοί.
Όταν ανοίγει την πόρτα η γυναίκα βρίσκεται μπροστά στο εξής θέαμα: σε μια σειρά ραπτομηχανών κάθονται γυμνασμένοι νεαροί άνδρες ράβοντας εσώρουχα.
Η συνέχεια, ωστόσο, είναι γεμάτη υπονοούμενα καθώς ένας άνδρας δοκιμάζει ένα καλσόν σε ένα στύλο, ένας δεύτερος δοκιμάζει την ελαστικότητα ενός εσώρουχου ενώ ένας τρίτος εξετάζει το πόσο εύκολα ανοίγει ένας στηθόδεσμος.
Η καμπάνια, πάντως, έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους χρήστες του διαδικτύου καθώς η εταιρεία προγραμματισε να βγει στον αέρα ενόψει της Ημέρας της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου.
Όταν ακούει κανείς για διαφήμιση γυναικείων εσωρούχων το τελευταίο στο οποίο θα μπορούσε να πάει το μυαλό του είναι ημίγυμνοι, γυμνασμένοι και λαδωμένοι άνδρες.
Κι όμως η εταιρεία Mark Formell με έδρα τη Λευκορωσία κατάφερε με αυτούς τους πρωταγωνιστές να στήσει μια διαφήμιση γεμάτη υπονοούμενα και έντονο το ερωτικό κλίμα.
Η διαφήμιση ξεκινά με μια αυστηρά ντυμένη γυναίκα που επιθεωρεί ένα εργοστάσιο να φτάνει μπροστά σε μια αίθουσα από την πόρτα της οποίας βγαίνουν ατμοί.
Όταν ανοίγει την πόρτα η γυναίκα βρίσκεται μπροστά στο εξής θέαμα: σε μια σειρά ραπτομηχανών κάθονται γυμνασμένοι νεαροί άνδρες ράβοντας εσώρουχα.
Η συνέχεια, ωστόσο, είναι γεμάτη υπονοούμενα καθώς ένας άνδρας δοκιμάζει ένα καλσόν σε ένα στύλο, ένας δεύτερος δοκιμάζει την ελαστικότητα ενός εσώρουχου ενώ ένας τρίτος εξετάζει το πόσο εύκολα ανοίγει ένας στηθόδεσμος.
Η καμπάνια, πάντως, έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους χρήστες του διαδικτύου καθώς η εταιρεία προγραμματισε να βγει στον αέρα ενόψει της Ημέρας της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου