H γαλλική εταιρεία επέστρεψε το 2016 στην Formula 1 με αμιγώς δική της ομάδα (σασί/κινητήρας), εξαγοράζοντας την Lotus F1.
Η σεζόν δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμεναν οι επικεφαλής με την ομάδα να καταλαμβάνει την 9η θέση συγκεντρώνοντας μόλις 8 βαθμούς, έχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα την 7η θέση του Kevin Magnussen στο Grand Prix του Sochi.
Το νέο μονοθέσιο είναι στην ουσία το πρώτο που κατασκευάζει η γαλλική εταιρεία άμα τη επιστροφή της στο σπορ ως κατασκευαστής, μιας και το περσινό βασίστηκε στην Lotus του 2015. Οι σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς που φέρνει το 2017 κάνει τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρείας να ατενίζουν με μεγαλύτερη αισιοδοξία το Πρωτάθλημα.
Ο πρόεδρος της Renault Sport Racing, Jerome Stoll, τόνισε πως στόχος της ομάδας για το 2017 είναι η 5η θέση στο Πρωτάθλημα, προσθέτοντας πως κάποιες παρουσίες στο βάθρο είναι μέσα στις δυνατότητες του team.
Το μακροπρόθεσμο πλάνο, πάντως, σύμφωνα με τον Cyril Abiteboul (Renault Sport managing director) είναι η κατάκτηση του Πρωταθλήματος μέχρι το 2020.
Πέρα από τις αλλαγές που επιτάσσουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σε σασί και αμάξωμα, η Renault έχει ετοιμάσει μια ολοκαίνουργια κινητήρια μονάδα (RE17) για το 2017. «Είναι κατά 95% διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη, η οποία έφτασε στα όρια των δυνατοτήτων της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής μηχανολογίας, Remi Taffin.
Ο επικεφαλής του τεχνικού επιτελείου Bob Bell εκτιμά πως η απόδοση των νέων μονοθεσίων θα είναι κατά 5% καλύτερη σε σχέση με του 2016, γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της τάξης των 3,5 - 4 δευτερολέπτων στο γύρο.
Η σεζόν δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμεναν οι επικεφαλής με την ομάδα να καταλαμβάνει την 9η θέση συγκεντρώνοντας μόλις 8 βαθμούς, έχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα την 7η θέση του Kevin Magnussen στο Grand Prix του Sochi.
Το νέο μονοθέσιο είναι στην ουσία το πρώτο που κατασκευάζει η γαλλική εταιρεία άμα τη επιστροφή της στο σπορ ως κατασκευαστής, μιας και το περσινό βασίστηκε στην Lotus του 2015. Οι σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς που φέρνει το 2017 κάνει τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρείας να ατενίζουν με μεγαλύτερη αισιοδοξία το Πρωτάθλημα.
Ο πρόεδρος της Renault Sport Racing, Jerome Stoll, τόνισε πως στόχος της ομάδας για το 2017 είναι η 5η θέση στο Πρωτάθλημα, προσθέτοντας πως κάποιες παρουσίες στο βάθρο είναι μέσα στις δυνατότητες του team.
Το μακροπρόθεσμο πλάνο, πάντως, σύμφωνα με τον Cyril Abiteboul (Renault Sport managing director) είναι η κατάκτηση του Πρωταθλήματος μέχρι το 2020.
Πέρα από τις αλλαγές που επιτάσσουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σε σασί και αμάξωμα, η Renault έχει ετοιμάσει μια ολοκαίνουργια κινητήρια μονάδα (RE17) για το 2017. «Είναι κατά 95% διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη, η οποία έφτασε στα όρια των δυνατοτήτων της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής μηχανολογίας, Remi Taffin.
Ο επικεφαλής του τεχνικού επιτελείου Bob Bell εκτιμά πως η απόδοση των νέων μονοθεσίων θα είναι κατά 5% καλύτερη σε σχέση με του 2016, γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της τάξης των 3,5 - 4 δευτερολέπτων στο γύρο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου