Σε ρυθμούς λάμψης, ομορφιάς και στυλ κινείται αυτές τις ημέρες το Βερολίνο με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας η οποία ξεκίνησε προχθές και θα ολοκληρωθεί αύριο.
Περισσότεροι από 3.500 εκθέτες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη γερμανική μεγαλούπολη προκειμένου να παρουσιάσουν τις νέες συλλογές τους για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα 2017-2018, στο πλαίσιο 70 συνολικά επιδείξεων και ακόμη περισσότερων παράλληλων εκδηλώσεων.
Αν και το Βερολίνο δεν μπορεί σαφώς να συγκριθεί με το Παρίσι ή το Μιλάνο, όσον αφορά τη δυναμική του στον χώρο της μόδας, παρ’ όλα αυτά η διοργάνωση της Εβδομάδας Μόδας, από το 2007 έως σήμερα, το έχει καταστήσει ως μια σημαντική ανερχόμενη δύναμη που τραβά τα φώτα της δημοσιότητα και συγκεντρώνει χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες. «Η Γερμανία έχει τις υποδομές. Είναι όμως σημαντικό να βρεις τον δρόμο προς το εμπόριο και τους καταναλωτές. Εκεί πάσχει το εμπόριο. Ως νέος σχεδιαστής μπορεί κάποιος να προσεγγίσει τον κόσμο μέσω των κοινωνικών δικτύων αλλά και φτιάχνοντας τη δική του ιστοσελίδα. Δεν αρκεί όμως να είναι καλός σχεδιαστής, πρέπει να έχει και το χάρισμα του επιχειρείν», τόνισε η Κριστιάνε Αρπ, αρχισυντάκτρια της γερμανικής έκδοσης του περιοδικού «Vogue», σε συνέντευξή της στην Deutsche Welle και συμπληρώνει με νόημα: «Δεν πιστεύω πως πρέπει να είμαστε όπως το Παρίσι. Το Βερολίνο θα πρέπει να είναι διαφορετικό. Αλλιώς δεν βλέπω τον λόγο να έρχονται εδώ οι άνθρωποι που αγαπούν τη μόδα».
Η δύναμη της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πάντως, χρησιμοποιήθηκαν στη φετινή διοργάνωση.
Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων υπάρχει ειδική ενότητα σύνδεσης της μόδας με την τεχνολογία, η οποία μάλιστα δεν αποκλείει τη δημιουργία, στο μέλλον, φαγώσιμων ρούχων...
Οι τάσεις Σύμφωνα με τις επιδείξεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής, βασικές τάσεις της μόδας για τον ερχόμενο χειμώνα θα είναι τα έντονα χρώματα και σχέδια. Το βαθύ κόκκινο, οι αποχρώσεις του πράσινου αλλά και το μπλε είναι χρώματα που πρωταγωνιστούν σε πολλές από τις νέες δημιουργίες. Εντονη είναι η παρουσία των σχεδίων αλλά και των τυπωμένων γελοιογραφιών, οι οποίες δίνουν μια νεανική και ανάλαφρη νότα στα ρούχα. Οι πλισέ φούστες και οι διαφάνειες επανέρχονται στο προσκήνιο, ενώ τα φλοράλ μοτίβα δίνουν ζωντάνια και φρεσκάδα.
Αναστασία Κουκά
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου