Γιώργος Μουρούτσος: Ευγνωμονώ την Κορινθία


To Street life,είναι ένα καθαρά οικονομικό μπλόγκ, που καταγράφει την Κορινθιακή αγορά,τις επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες,
Μας ενδιαφέρουν επιχειρήσεις αλλά και επιχειρηματίες που έχουν καταφέρει να πετύχουν τα όνειρα τους και παίζουν σημαντικό ρόλο στην τοπική οικονομία,ανεξάρτητα απο τις πολιτικές τους πεποιθήσεις ή προτιμήσεις.
Ιδιαίτερα αυτή την εποχή που η Οικονομική κρίση έχει αφανίσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις άνθρωποι που καταφέρνουν να σταθούν όρθιοι, αποτελούν κατα κάποιο τρόπο πρότυπο.
Ενας απο τους πλέον δραστήριους Κορίνθιους επιχειρηματίες είναι ο κ.Γιώργος Μουρούτσος.
Αυτοδημιούργητος, εσωτερικός μετανάστης στα πρώτα του βήματα έχει καταφέρει οχι μόνο να αντέξει την κρίση αλλά μέσα στην καρδιά της να επενδύσει περισσότερο απο 1 εκατομμύριο ευρώ στην δημιουργία της πρώτης Κορινθιακής μπύρας.
Η επιχειρηματική του επιτυχία είναι εδώ και αρκετά χρόνια αναγνωρισμένη και απο τους επιχειρηματικούς κύκλους αλλά και απο την κοινωνία.
Η ενεργή εμπλοκή του με τα δημοτικά και πολιτικά πράγματα της Κορινθίας όπως είναι φυσικό έχει δημιουργήσει αντιπάλους οι οποίοι όμως δεν αμφισβητούν τις επιχειρηματικές του ικανότητες και την ευρωστία των επιχειρήσεων του.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΡΟΥΤΣΟΣ;

Ερ.: Πως ξεκινήσατε κ.Μουρούτσο;
Απ.: Γεννήθηκα στα Λαγκάδια της ορεινής Αρκαδίας το 1952.
Αποφοίτησα από το εξατάξιο Γυμνάσιο  Λαγκαδίων.  Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου στην Αθήνα στη Σχολή Εργοδηγών  Μηχανικών  αεροσκαφών και  παράλληλα  με  τις σπουδές  μου εργαζόμουν για να κερδίσω τα προς το ζην.  Μετά  τις  στρατιωτικές  μου  υποχρεώσεις έπρεπε να επιλέξω τον τόπο διαμονής και επαγγελματικής μου δρα στηριότητας.  Με  ευκολία  επέλεξα  την Κόρινθο  γιατί  διαπίστωσα  ότι  συγκέντρωνε  πολλά  θετικά  στοιχεία,  που ταίριαζαν στις επαγγελματικές και προ-σωπικές μου προσδοκίες.
Έτσι λοιπόν εγκαταστάθηκα στην πόλη της Κορίνθου το 1978, ξεκινώντας τις επαγγελματικές μου  δραστηριότητες  εργαζόμενος  σε τεχνικές εταιρείες δημοσίων έργων. Το 1980  παντρεύτηκα  με  την  Ευαγγελία Χασκή και το 1982 αποκτήσαμε την κόρη  μας  Ελένη,  η  οποία  είναι  πτυχιούχος ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών  και με ερευνητικές μεταπτυχιακές σπουδές των τεσσάρων τελευταίων χρόνων στη Γαλλία.

Ερ.: Πως ξεκίνησε η εμπλοκή σας με τις επιχειρήσεις;
Απ.: Το 1971 τελειώνοντας το Λύκειο έβαλα το  πρώτο  μου  ένσημο  από  την  ενασχόλησή μου σε τεχνικά έργα, καταφέρνοντας έτσι να αποκτήσω την απαραίτητη επαγγελματική εμπειρία. Το 1985 δραστηριοποιήθηκα  σε  τεχνικά  έργα, δημόσια και ιδιωτικά, αποκτώντας από τη Νομαρχία το απαραίτητο εργοληπτικό πτυχίο  στις  κατηγορίες:  Οικοδομικά  - Υδραυλικά και Οδοποιία. Παράλληλα με τα  δημόσια  έργα  το  1999  η  δραστηριότητά μου επεκτάθηκε και στο εμπόριο με το γνωστό κατάστημα στον Ισθμό με  την  επωνυμία  “Ισθμοεμπορική”,  η οποία  και  μετατράπηκε  εξαιτίας  του μεγέθους της από ατομική επιχείριση σε Ανώνυμη Εταιρεία “Μουρούτσος Α.Ε.”.

Ερ.: Και με την μπύρα πως μπλέξατε:
Απ.: Παράλληλα με όλα αυτά παίρνει σάρκα και  οστά  μια  σκέψη  για  δημιουργία εργοστασίου  παραγωγής  μπύρας.  Κόντρα στην κρίση, προσπαθούμε κι εμείς, με όποιον τρόπο μπορούμε, να συμβάλουμε ώστε να βγούμε από τη δυσχερή αυτή οικονομική θέση που βρισκόμαστε προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας.
Το εργοστάσιο βρίσκεται στην περιοχή  ΚΡΗΤΙΚΑ  ΑΡΧΑΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ και ονομάζεται “Κορινθιακή Ζυθοποιία Α.Ε.” .
Το όνειρο έγινε πραγματικότητα και σήμερα οι Κορίνθιοι αλλά και όλοι οι Ελληνες απολαμβάνουν μία εξαιρετική φρέσκια μπύρα που έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις και μπαίνει όλο και πιο δυναμικά στην αγορά. Είναι σίγουρο ότι το μέλλον είναι ανοικτό για την Κορινθιακή μπύρα και εμείς θα κάνουμε ότι χρειάζεται για να φτάσει πολύ ψηλά.

Ερ.: Πέρα απο τις επιχειρήσεις είστε και ενεργός πολίτης

Απ.:Ταυτόχρονα  με  την  όλη  μου  πορεία υπήρξα  και  ενεργό  μέλος  της  τοπικής κοινωνίας συνδράμοντας με τον τρόπο μου στην εξέλιξη της.
 Ήμουν υποψήφιος  για το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Κορινθίας, Πρόεδρος του 6ου  Ράλλυ Κορινθιακού που διοργάνωσαν το 2012 οι Ναυτικοί όμιλοι Άσσου, Κιάτου, Ξυλοκάστρου, Γαλαξιδίου  και  Αιγίου,  Αντιπρόεδρος, Γενικός γραμματέας και Πρόεδρος του συλλόγου  Αρκάδων  του  Ν.  Κορινθίας.
Είμαι μέλος της πολιτικής διαβούλευσης του Δήμου Κορινθίων, Πρόεδρος σε δύο
Ανώνυμες Εταιρείες,
Επίσης ασχολήθηκα και με τον αθλητισμό. Υπήρξα  πρόεδρος ποδοσφαιρικής  ομάδας  “ΕΑΣ  Αγιονορίου”, μέλος του Δ.Σ. της “ΠΑΣ Κόρινθος” και ενεργό μέλος του Δικτύου Οικονομικού Ελληνισμού.  Με  πρωτοβουλία  μου  δε και μαζί με 61 ακόμα άτομα ίδρύσαμε τον  ιστιοπλοϊκό  ναυταθλητικό  όμιλο  Κορίνθου  με  τον  διακριτικό  τίτλο “Δίολκος  ”.
 Επιπρόσθετα  υπήρξα  υποστηρικτής και χορηγός αθλητικών σωματείων  ποδοσφαίρου,  χάντμπολ  και  πολιτιστικών συλλόγων.

Ερ.: Τι περιμένετε απο το μέλλον;
Απ.: Το ταξίδι μου πάνω στην περιφέρεια του κύκλου μου συνεχίζει ακόμα και με μεγαλύτερη θέληση και δυναμική. Οι εμπειρίες και οι γνώσεις μου θεωρώ πως θα μπορέσουν να  συμβάλλουν  ουσιαστικά  και  σημαντικά στην εξέλιξη της τοπικής κοινωνίας.
Θα αποτελέσουν εφαλτήριο για μία προσφορά ευγνωμοσύνης σε έναν τόπο  που εδώ και 36 χρόνια μου πρόσφερε απλόχερα, σε μια φιλόξενη Κορινθία που μέσα από τη διαμονή μου και την δραστηριοποίησή μου, με έκανε πλέον να τη θεωρώ  πατρίδα  μου. 

Street life
Ιούνιος 2016      

Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου