To συγκινητικό μήνυμα του Δ. Μπίτζιου στον Χρήστο Χασικίδη..!


Ο πρόεδρος του Χιλιομοδίου Δημήτρης Μπίτζιος χθες ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό ένα μήνυμα που απευθύνεται στον καρδιολόγο Χρήστο Χασικίδη και έχει κυριολεκτικά αναστατώσει το Κορινθιακό ίντερνετ...!
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ:
ΑΚΟΥ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ...
Πάντα ανθρώπινος, πάντα χαμογελαστός, φροντίζεις όποιον συνάνθρωπο σε έχει ανάγκη.
Χωρίς τίμημα, χωρίς ανταπόδοση είσαι εκεί που σε χρειάζονται οι αδύναμοι.
Γιατρέ, συμπατριώτη και συγγενή μου.
ΧΡΗΣΤΟ ΧΑΣΙΚΙΔΗ
Αυτόν τον καιρό προσπαθούν στην Κόρινθο να με πείσουν ότι είναι αδίκημα να είσαι έντιμος, να είσαι ευγενικός, να μην κοιτάς μόνο το προσωπικό σου συμφέρον.
Ξέρω καλά ότι χιλιάδες κόσμος σε πιέζει κάθε μέρα να προχωρήσεις μπροστά, να γίνεις δήμαρχος για να αλλάξει ο δήμος μας.
Με το θάρρος της σχέσης μας και εγώ είμαι μαζί με αυτούς που στο πρόσωπο σου βλέπουν το μέλλον.
Είμαι και εγώ απο αυτούς που περιμένουν μία λέξη σου για να ξεκινήσουν.
Ακουσε γιατρέ τον κόσμο και τους φίλους σου.
Ασε τους μικρούς να λένε ότι φοβάσαι να κάνεις το βήμα. Εγώ ξέρω ότι δεν φοβάσαι τίποτα αλλά ακους μόνο την φωνή της συνειδησή σου.
Ηρθε η ώρα η δική σου συνείδηση να ταυτιστεί με τον κόσμο.
Ξέρω ότι θα κάνεις το καλύτερο γιατί για το καλύτερο είσαι φτιαγμένος.
Σήκωσε το λοιπόν το...τιμημένο..!
Με αγάπη
Δημήτρης Μπίτζιος
( ο δικός σου Φρήμης)
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου