«Μέγας Αλέξανδρος»: Γυρίσματα της ταινίας στο Λουτράκι..!


❱❱ Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Τάκης Βογόπουλος μιλάει στην «Espresso» για την ταινία-ύμνο στον Μακεδόνα ηγέτη, που φέρει την υπογραφή του
Από τη
ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ
Ο «Μέγας Αλέξανδρος» στη μεγάλη οθόνη, πρώτη φορά με ελληνική υπογραφή! Η φιλόδοξη κινηματογραφική υπερπαραγωγή μυθοπλασίας, που φέρει την υπογραφή του Τάκη Βογόπουλου, άρχισε γυρίσματα πριν από δύο χρόνια και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2018.

Με τα οικονομικά της παραγωγής να είναι... ζορισμένα και το «θηρίο» της γραφειοκρατίας να... καραδοκεί, ο εμπνευστής δηλώνει στην «Espresso» υπέρμετρα ικανοποιημένος από την πορεία της ταινίας.
Σκοπός του, όπως είπε, δεν είναι να αναμετρηθεί με τα πανάκριβα χολιγουντιανά πρότζεκτ, αλλά να μεταφέρει στον θεατή με ακρίβεια τα γεγονότα, όπως περιγράφονται στην ελληνική Ιστορία, κάτι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά την περίοδο που διανύουμε, καθώς πολιτικά συζητείται έντονα το θέμα της ελληνικής ταυτότητας της Μακεδονίας μας.
Με το πάθος, τη φαντασία, την ενέργεια, την τελειομανία και τον ενθουσιασμό που τον διακρίνουν ως άνθρωπο αλλά και ως δημιουργό, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μιλάει για το έργο-ύμνο στον Μακεδόνα ηγέτη. «Η ταινία αφορά τις τελευταίες ώρες του Αλεξάνδρου, λίγο πριν αντιμετωπίσει τον τελευταίο του εχθρό, τον θάνατο. Λίγο πριν πεθάνει κάνει μια αναδρομή του έργου του, ασκώντας σκληρή αυτοκριτική, έχοντας αναμνήσεις από σημαντικές στιγμές της ζωής του, οι οποίες έμειναν στην Ιστορία, πολλές από τις οποίες αναπαριστώνται στο φιλμ» αποκαλύπτει ο Τάκης Βογόπουλος, που κρατά και τον πρωταγωνιστικό ρόλο.



Ο γόρδιος δεσμός

Ο ανήμπορος πλέον γιος του Φιλίππου και της Ολυμπιάδας, ξαπλωμένος στο νεκροκρέβατο, θυμάται σημαντικά γεγονότα της ζωής και της κυριαρχίας του, όπως τη στιγμή που έλυσε τον γόρδιο δεσμό για να γίνει βασιλιάς της Ασίας, τις συζητήσεις με τον δάσκαλό του Αριστοτέλη, αλλά και τη συνάντησή του με την ιέρεια του Δελφικού Μαντείου, την Πυθία. Και η σκέψη πως όλα όσα έκανε ίσως να ήταν μάταια γυρίζει στο μυαλό του! «Το σενάριο εμπνέεται από αρχαίες καταγραφές (ιστορικές και θρυλικές) που αναφέρονται στο πρόσωπο του μεγάλου στρατηλάτη, αλλά και από τοιχογραφίες που απεικονίζουν τα κατορθώματά του. Μία από αυτές είναι το “Κυνήγι του λιονταριού”, με τον Ηφαιστίωνα σε μια σοκαριστική σκηνή που θα συζητηθεί έντονα» αναφέρει ο ηθοποιός, ο οποίος σε ηλικία 20 χρόνων άρχισε να διαβάζει για τον σπουδαίο κατακτητή και σήμερα, στα 42 του, ένιωσε έτοιμος να τον κάνει ταινία.

Η επιλογή των χώρων -αρχαιολογικών και μη- έγινε με μεγάλη προσοχή από σημαντικούς καθηγητές πανεπιστημίων και μελετητές του Μεγάλου Αλεξάνδρου: «Τα γυρίσματα βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ το παρόν υλικό είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε για την αυστηρά πιστή απεικόνιση της εποχής. Σε αυτό συνέβαλαν ορισμένοι κρατικοί και μη φορείς, που τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Οπως τον αντιδήμαρχο Λουτρακίου Τάσο Σακελλαρίου, ο οποίος μας διέθεσε δωρεάν το ρωμαϊκό λουτρό, αλλά και το Κτήμα Συγγρού.

Μας παραχωρήθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού ο ναός του Απόλλωνα, αλλά και η λίμνη του Μαραθώνα από την ΕΥΔΑΠ. Εκεί γυρίστηκε η δολοφονία του Φιλίππου, τον οποίο υποδύεται ο Διονύσης Ρούσσος, μουσικός από το συγκρότημα Χειμερινοί Κολυμβητές. Σε πολλούς άλλους χώρους μάς ζήτησαν υπέρογκα ποσά για μόνο λίγες ημέρες, ακόμα και ώρες ενοικίασης, τα οποία και δώσαμε. Επίσης, ευχαριστώ τον kick boxer Βασίλη Γκρέκο για την πολύτιμη βοήθειά του στα γυρίσματα της παλαίστρας» τόνισε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε έναν χαρακτηριστικό ρόλο εμφανίζεται η Εφη Παπαθεοδώρου (η Θεοπούλα του «Παρά πέντε»), η οποία ενσαρκώνει τον ιερέα των Καβειρίων Μυστηρίων, στα οποία ο Μέγας Αλέξανδρος απαίτησε να μυηθεί, ενώ στο καστ συμμετέχουν -μεταξύ άλλων- οι Νάσος Καββαθάς, Mιχάλης Καρδάσης, Γιώτα Φωτοπούλου, Ντίνα Γιαμπουράνη, Ελένη Μεσσήνη, Ιωάννης Πρωτονοτάριος και Μανώλης Σπύρου
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου