"Θέλεις αλλαγή στο Επιμελητήριο; Ψηφίζεις αύριο Αλλαγή 2017"


Λίγες μόνο ώρες έμειναν πριν ανοίξουν οι κάλπες για την εκλογή της νέας διοίκησης του Επιμελητηρίου Κορινθίας.
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εμπειρίες μου απο τον προεκλογικό αγώνα και τις σκέψεις μου για την αυριανή διαδικασία.
Για μένα αυτές οι εκλογές ήταν ένα πολύτιμο μάθημα ζωής που θα αλλάξει αρκετά πράγματα στην σκέψη και την ζωή μου.
Γνώρισα υπέροχους ανθρώπους επιχειρηματίες απο όλη την Κορινθία που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και στάθηκαν δίπλα μου.
Ηρθα σε επαφή με εξαιρετικούς ανθρώπους και βίωσα συναισθήματα πρωτόγνωρα.
Εμαθα τι θα πεί "πααράγκα" και "σύστημα εξουσίας", που στην αρχή προσπαθεί να σε ενσωματώσει και να σε κάνει ίδιο με αυτό, μετα  σε νουθετεί για να σε αποπροσανατολίσει και στο τέλος και κτυπά υπόγεια, ύπουλα και απροκάλυπτα.
Οι εκλογές αυτές άνοιξαν το μυαλό μου ακόμα και επιχειρηματικά, γιατί άκουσα εξαιρετικές ιδέες, είδα καινοτόμες προτάσεις και αληθινά ταλαντούχους επιχειρηματίες σε όλη την Κορινθία.
Εκανα φίλους και ελπίζω να μην έκανα πολλούς εχθρούς.
Αξιζε τελικά αυτή η πορεία.
Είμαι σίγουρος ότι αύριο θα κερδίσουμε με τον συνδυασμό "Αλλαγή 2017" τις εκλογές.
Είμαστε η πιο αξιόπιστη λύση.
Δεν είναι μόνο οι ιδέες που καταθέσαμε, δεν είναι μόνο οι εξαιρετικοί υποψήφιοι του συνδυασμού μας αλλά είναι και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό.
Ολη η Κορινθία πλέον ξέρει και το φωνάζει πλέον.
Οι Κορίνθιοι επιχειρηματίες θα ψηφίσουν επιχειρηματίες με ήθος, συνεπή πορεία και κοινωνικό αποτύπωμα.
Ξέρουν καλά ότι μόνο έτσι θα αλλάξει το Επιμελητήριο Κορινθίας και ξέρουν επίσης καλά ότι μόνο ΕΜΕΙΣ μπορούμε να το αλλάξουμε γιατί κανείς δεν μπορεί να μας τραβήξει απο το μανίκι.!
Ευχαριστώ πολύ όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου και τους καλώ αύριο μαζικά να ψηφίσουν "Αλλαγή 2017".
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ

Παναγιώτης Πιτσάκης
Επικεφαλής συνδυασμού
"Αλλαγή 207"
Για το Επιμελητήριο Κορινθίας

Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου