Κόρινθος: Άγριο κυνηγητό ανάμεσα σε εν διαστάσει συζύγους κατέληξε σε τροχαίο


Σε κατάσταση αμόκ, ο εν διαστάσει σύζυγος χτύπησε τρεις φορές το αυτοκίνητο της γυναίκας που ανετράπη – Στη συνέχεια ο άνδρας συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα
Ένα απίστευτο τροχαίο ανάμεσα σε εν διαστάσει συζύγους σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, στην επαρχιακή οδό Κορίνθου-Εξαμιλίων.

Ο 40χρονος σύζυγος άρχισε να καταδιώκει με το αυτοκίνητό του την εν διαστάσει σύζυγό του, ηλικίας 30 ετών. Όπως αναφέρει το korinthostv.gr, που δημοσίευσε και βίντεο από το σημείο μετά το τροχαίο, το ένα από τα δύο αυτοκίνητα έφερε τούμπες στον αέρα και χτύπησε διερχόμενο ΙΧ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει το star.gr, ο 40χρονος σε κατάσταση αμόκ χτύπησε τρεις φορές το αυτοκίνητο της εν διαστάσει συζύγου του, η οποία έχασε τον έλεγχο του οχήματός της, το οποίο ανετράπη. Στη συνέχεια, ο σύζυγος συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα και τραυματίστηκε.

Στο σημείο έφτασαν αμέσως αστυνομικοί. Μετά τον απεγκλωβισμό της, η 30χρονη τους διηγήθηκε τι είχε συμβεί, ενώ τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγός της μεταφέρθηκαν στο ΓΝ Κορίνθου, όπου ο 40χρονος νοσηλεύεται εκτός κινδύνου φρουρούμενος.

«Πώς δεν πήρα άλλον άνθρωπο στο λαιμό μου»

Η γυναίκα μίλησε στην εκπομπή του Star «Αλήθειες με τη Ζήνα» και περιέγραψε τι συνέβη.

«Γυρνούσα από τον Ισθμό της Κορίνθου και ξαφνικά είδα πίσω μου το αμάξι του πρώην συζύγου μου. Πάντα είχα τον νου μου και κοιτούσα συνέχεια πίσω από τον καθρέπτη του αυτοκινήτου μου, όπου πήγαινα. Ήρθε πίσω μου με ταχύτητα μεγάλη και με χτύπησε 3 φορές. Εκείνη την ώρα τα έχασα. Προσπέρασα ένα αυτοκίνητο που ήταν μπροστά μου κι έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου μου! Πώς δεν πήρα άλλον άνθρωπο στον λαιμό μου» είπε.

Σύμφωνα με την 30χρονη, παρόμοιο περιστατικό συνέβη και πέρυσι το καλοκαίρι, όταν μετά τη δουλειά τον είδε πίσω της. «Μπήκα σε ένα σούπερ μάρκετ, αλλά επειδή είδε κόσμο και την αστυνομία δεν έκανε τίποτα και έφυγε», ανέφερε.

Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου