Μακιγιάζ το καλοκαίρι | Τα μυστικά της beauty editor


Η beauty guru του Shape, η Σοφία Μάργαρη, βάζει κάτω καθηγητές Πανεπιστημίου σε ό,τι αφορά το δέρμα και δεν ξεστρατίζει από το τρίπτυχο ντεμακιγιάζ-καθαρισμός-ενυδάτωση ούτε το καλοκαίρι. Εδώ μας προτείνει ιδέες για μακιγιάζ το καλοκαίρι με 4 μόνο προϊόντα.
Το μακιγιάζ το καλοκαίρι έχει τον εξής ένα κανόνα: φυσική ομορφιά! τονίζει η beauty editor του Shape. Η αλήθεια είναι ότι λατρεύω το μακιγιάζ, απλά τις μέρες που η θερμοκρασία ανεβαίνει κατακόρυφα θέλει άλλη προσέγγιση.

Οι 4 συμβουλές για μακιγιάζ το καλοκαίρι από τη Σοφία Μάργαρη

- Αντί για το κλασικό φον ντε τεν, φοράω ένα αντηλιακό με υψηλό SPF και χρώμα για να καλύψω τυχόν ατέλειες, σπυράκια και λεπτές γραμμές.
- Στη συνέχεια τονίζω τις βλεφαρίδες μου με μια αδιάβροχη μάσκαρα και τα χείλη μου με ένα ζωηρό κραγιόν.
- Oλοκληρώνω το μακιγιάζ μου με μια πούδρα τερακότα την οποία θα απλώσω στα σημεία που βλέπει ο ήλιος αλλά και στο ντεκολτέ.
-Πολύ συχνά συνδυάζω το χρώμα στα χείλη αλλά και στα νύχια με το μαγιό μου.
Αυτό είναι! Με 4+1 προϊόντα έχω στο νεσεσέρ μου όλα όσα χρειάζομαι για το μακιγιάζ το καλοκαίρι στις διακοπές.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου