To παρασκήνιο της "παραίτησης" του Βασίλη Νανόπουλου...!


Ο επικεφαλής της μειοψηφίας στο δήμο Κορινθίων κ.Βασίλης Νανόπουλος, θεωρεί ότι εγώ κινώ την επικοινωνιακή μηχανή του Αλέκου Πνευματικού και όλα όσα συμβαίνουν στον συνδυασμό του είναι δικές μου ραδιουργίες
Μου το έχει πεί ο ίδιος.
Σύμβουλοι του κ.Νανόπουλου με θεωρούν ως τον άνθρωπο που διαμοφώνει εξελίξεις και τους κάνει ζημιά.
Ολα αυτά είναι αστεία τουλάχιστον.
Πρώτον γιατί ο Αλέκος Πνευματικός δεν έχει επικοινωνιακή μηχανή παρά μόνο στις προεκλογικές περιόδους και είναι αλήθεια ότι τότε όντως βοηθώ και δεύτερον γιατί ΄ποτέ δεν μου άρεσαν οι ίντριγκες και οι δολοπλοκίες.
Απλά δεν είμαι διαχειρίσιμος και αυτό μυθοποιείται, με αποτέλεσμα να ...βρίσκομαι πίσω απο όλα...!
Είδα χθες ότι άνοιξαν το στόμα τα τοπικά ΜΜΕ που ο κ.Νανόπουλος ανακοίνωσε ξαφνικά μάλιστα ότι δεν θα είναι υποψήφιος για το επιμελητήριο...!!!
Και επειδή δεν έχω καμία εμπλοκή με το επιμελητήριο μου φάνηκε παράξενο που ο κ.Νανόπουλος ξαφνικά "πέταξε" ένα ισχυρό πολιτικό χαρτί που είχε στα χέρια του.
Εψαξα λοιπόν λίγο το θέμα και διαπίστωσα ότι της ανακοίνωσης του κ.Νανόπουλου προηγήθηκε ένα πολύ μεγάλο παρασκήνιο στο επιμελητήριο που δεν είναι καθόλου αθώο.
Ενα παρασκήνιο που πρόεκυψε μετά την σύγκρουση του του με το κανάλι Super και άλλαξε τις ισορροπίες στην διοίκηση του επιμελητηρίου.
Είναι αλήθεια ότι οι σύμβουλοι του τον άδειασαν και δεν θέλησαν να κάνουν ανακοίνωση ως επιμελητήριο εναντίον του καναλιού;
Είναι αλήθεια ότι υπάρχει γραπτή παρέμβαση της κας Μαρίνας Ταουξίδη;
Είναι αλήθεια ότι ο κ.Νανόπουλος αισθάνθηκε προδομένος απο συνεργάτες που πίστευε μαζί του;
Για τα παραπάνω ερωτήματα δεν έπεσα απο τα σύννεφα.
Για αυτά και άλλα πολλά που συμβαίνουν η παραίτηση ουσιαστικά του Βασίλη Νανόπουλου έχει πολλές προεκτάσεις...!
Και ακόμα να σημειώσω ότι ΟΛΟΙ γνωρίζουν ότι αν υπάρξει περιφερειακό επιμελητήριο θα υπάρξει απο τις μεθεπόμενες εκλογές και όχι απο τις προσεχείς,οπότε η δήλωση του νυν προέδρου δεν έχει άμεση ανταπόκριση.
Και τώρα θα αρχίσει η μάχη των επιγόνων ανάμεσα στον κ.Λουζιώτη και τον κ.Πιτσάκη σε πρώτη φάση αλλά και άλλων μετά.

Γ.Λ.
Μαϊος 2017
Street life


Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου