Πασιγνωστος ηθοποιός αγρότης στην Στυμφαλία...!


Ο Όθωνας Μεταξάς δεν είναι παιδί της πόλης και το αποδεικνύει με την ενασχόλησή του με τις αγροτικές δουλειές.
Ο ηθοποιός περνάει τον περισσότερό του χρόνο στο χωριό του στη Στυμφαλία Κορινθίας όπου διαμορφώνει το χωράφι του προκειμένου να φυτέψει καρυδιές.
«Λατρεύω τη φύση από παιδί.
 Η ενασχόληση με την αγροτική ζωή είναι η ψυχοθεραπεία μου. Πριν από μερικούς μήνες αποφάσισα να καλλιεργήσω καρυδιές.
 Κατέληξα σε αυτές επειδή δεν είναι ευπαθής καλλιέργεια, οπότε δεν απαιτείται να είμαι επί δώδεκα μήνες παρών στον τόπο μου.
Είναι μια υπέροχη δραστηριότητα που αποτελεί για μένα μια πολύ όμορφη διέξοδο από την καθημερινότητα», εξήγησε στο Εγώ και συνέχισε: ««Οι φυτείες θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο. Θα καλλιεργήσω δέκα στρέμματα.
Θέλουν τουλάχιστον πέντε χρόνια μέχρι να αρχίσουν να αποδίδουν. Αγάπησα πολύ αυτή την ενασχόληση, κυρίως γιατί μου δίνει την ευκαιρία να περνάω αρκετά μεγάλα διαστήματα στο χωριό μου, όπου έρχομαι σε επαφή με την παιδική μου ηλικία και τις αναμνήσεις μου».



 Ωστόσο, συνεχίζει κανονικά τις δραστηριότητές του με την υποκριτική και το τραγούδι.
«Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο θέατρο Κιβωτός, κάθε Πέμπτη με Κυριακή, στο έργο “Η Κυρία της Νύχτας”, όπου παίζω δίπλα στη Λίνα Σακκά, τον Δημήτρη Γεωργαλά, τον Αγησίλαο Αλεξίου, τον Στάθη Ματζώρο, τον Κωνσταντίνο Αρνόκουρο, τη Φανή Γέμπτου, την Κατερίνα Νικολοπούλου, τον Χριστόφορο Μπαρμπαγιάννη, τον Αλέξη Φουσέκη και φυσικά τον Αλέξανδρο Ρήγα. Πρόκειται για το γνωστό αστυνομικό μυθιστόρημα του Γιάννη Μαρή, που δημοσιεύτηκε το 1955 στην εφημερίδα “Ακρόπολις” σε συνέχειες, και χαρακτηρίστηκε ως αισθηματικό θρίλερ», αναφέρει ο ίδιος.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου