O Aλέκος, ο Βασίλης, το "μνημόσυνο" και ο...πόλεμος!!!!!!


Για πρώτη φορά μετά απο πολλά χρόνια, ο δήμαρχος και ο αντίπαλος του επικεφαλής της αντιπολίτευσης ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ.
Χθές το βράδυ κατά την διάρκεια της κοπής της πίτας του Επιμελητηρίου Αλέξανδρος Πνευματικός και Βασίλης Νανόπουλος, μου επισήμαναν ότι το χιουμοριστικό μου κείμενο για τα "9μερα του Επιμελητηρίου", είναι απαράδεκτο και ανάρμοστο.
Συμπέρασμα πρώτο είναι ότι κατάφερα έστω και έτσι να τους κάνω να ομονοήσουν σε κάτι.
Συμπέρασμα δεύτερο. Η αίσθηση του χιούμορ απουσιάζει εντελώς απο πολλούς δυστυχώς που κινούνται ανάμεσα μας.
Ενα εντελώς χιουμοριστικό κείμενο, πήρε διαστάσεις πολέμου.
Σε όσους ενοχλήθηκαν εκφράζω την λύπη μου και την μεταμέλεια μου.
Απο το 1980 που έγραψα για πρώτη φορά στην εφημερίδα "Θεσσαλονίκη" μέχρι σήμερα 35 χρόνια είναι κοινή διαπίστωση ότι γράφω ανεκτά τουλάχιστον.
Δεν υπάρχει δικό μου κείμενο τόσα χρόνια που να θίγει την αξιοπρέπεια, την οικογένεια, την δουλειά ακόμα και τα βίτσια ΚΑΝΕΝΟΣ..
Ποτέ δεν έχω γράψει για κανένα Κορίνθιο, ούτε μισή λέξη που να αναφέρεται σε προσωπικά του θέματα.
Αντίθετα στωϊκά έχω δεχθεί  την απόλυτη χυδαιότητα.
Το κείμενο αυτό με χιουμοριστικό τρόπο, δηλώνει την έκπληξη μου για την επίθεση στον νέο πρόεδρο του Επιμελητηρίου μόλις 10 μέρες μετά την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων του.
Μπορεί να πείραξε η επιλογή της φωτογραφίας του "μνημοσύνου".
Τέτοια χαρτιά στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης άπειρες φορές έχουν βγεί με την ίδια αίσθηση χιούμορ στην πολιτική και στο ποδόσφαιρο και όλοι έχουμε γελάσει με αυτά.
Σε όλους αυτούς λοιπόν που ζούν την αβάσταχτη δυστυχία της έλλειψης χιούμορ ζητώ ταπεινά συγνώμη.
Επειδή όμως είμαι πολίτης και μάλιστα αυτάρκης πνευματικά οφείλω να πώ και την αλήθεια.
Ποιοί θίχθηκαν;
Αυτοί που ακόμα και χθες ΔΗΜΟΣΙΑ και φωναχτά αποκαλούν τον Πιτσάκη:
"Ο βλάχος", "ο αμόρφωτος", "ο τσοπάνης απο τα Ζωνιανά" και άλλα χειρότερα...
Είναι οι ίδιοι που δεν ανέχονται να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι με τους "αμμόρφωτους".
Είναι οι ΙΔΙΟΙ που δεν "καταδίκασαν" δεκάδες δημοσιεύματα που έθιγαν τον Πιτσάκη ως άνθρωπο, πατέρα και επιχειρηματία.
Αυτά τα ξέχασαν;;;;;;
Οχι απλά αυτά τους βόλευαν.
Οπότε καλύτερα να το ρίξουμε στο χιούμορ γιατί αν σοβαρευτούμε θα γελάσει ο κάθε πικραμένος...!
Γ.Λ.
Street Life


Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου