Κάνναβη και φυσαλίδες οι νέες τάσεις στα ποτά


-Ποτά με φυσαλίδες: Οι καταναλωτές έχουν όλο και πιο έντονη περιέργεια να μάθουν τι περιέχει το ποτό που καταναλώνουν. Ουσιαστικά αρχίζουν να ψάχνουν το θέμα όπως κάνουν και με το φαγητό. Θέλουν να γνωρίζουν πόσες θερμίδες περιέχουν, αν υπάρχουν πρόσθετα κλπ. Για το λόγο αυτό κυριαρχούν οι απλές γεύσεις οι οποίες μπορούν να εμπλουτιστούν με ανθρακικό.
-Κάνναβη στα ποτά: Αν και ακόμη η νομοθεσία απέχει από την καθολική απελευθέρωση της χρήσης κάνναβης, θα εξακολουθήσει να υφίσταται η τάση προσθήκης κάνναβης στα ποτά. Η πρόσφατη εξαγορά της καναδικής εταιρείας Canopy Growth από τον όμιλο Constellationa αποτελεί ένδειξη, ότι η τάση αυτή θα γίνει mainstream.
-Χρήση χρώματος: Το χρώμα θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιείται για λόγους marketing καθώς κερδίζει το κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το οποίο έχει την τάση να ανεβάζει φωτογραφίες.
-Μείωση των αποβλήτων και καινοτομία: Ο κλάδος των ποτών δεν μένει αδιάφορος στο θέμα των αποβλήτων και δείχνει όλο και μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθησία ενώ οι παραγωγή καλούνται να βρουν και να εφαρμόσουν καινοτόμες λύσεις στην παραγωγή και διάθεση των ποτών.
Τις παγκόσμιες τάσεις στα αλκοολούχα ποτά προβλέπει ο οργανισμός International Wine and Spirit Research επισημαίνοντας ότι μεταξύ των στοιχείων που θα κυριαρχήσουν θα είναι η προσθήκη κάνναβης, το χρώμα, οι φυσαλίδες και τα κοκτέιλ χαμηλής περιεκτικότητας οινοπνεύματος. Όπως συμβαίνει και σε άλλους κλάδους, καταδεικνύεται η ανάγκη μείωσης των αποβλήτων ενώ οι παραγωγοί καλούνται να βρουν νέες καινοτόμες λύσεις. Έτσι, το 2018, οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν είναι:
α αφιλτράριστα ποτά: Παρά το γεγονός ότι απέχει από το να καταστεί κανόνας, η «θολούρα» στο ποτό θεωρείται ότι αποτελεί σημάδι γεύσης αλλά και καθαρότητας/φυσικότητας προϊόντος. Αυτή την τάση ακολούθησε άλλωστε και μια σκωτσέζικη εταιρεία παραγωγής ποτών,  η οποία ανακοίνωσε το λανσάρισμα νέας σειράς ποτών (βότκας, τζιν κλπ) σημειώνοντας με έμφαση ότι πρόκειται για ποτά τα οποία θα είναι «αφιλτράριστα».
-Κατανάλωση με μέτρο: Με τις νέες γενιές να γυρίζουν την πλάτη στο βαρύ αλκοόλ αλλά και στις περιττές θερμίδες, ποτά όπως είναι εκείνα με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ (π.χ τζιν και βότκα). Αντ’ αυτών προτιμούν το βερμούτ ή το λικέρ τσέρι.
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου