Το συγκινητικό μήνυμα του Δημήτρη Ραψωματιώτη


Με ένα συγκινητικό μήνυμα ο Δημήτρης Ραψωματιώτης ευχαριστεί όλους όσους τον βοήθησαν στην μάχη για το Επιμελητήριο Κορινθίας:
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
Φίλοι και φίλες της Κορινθίας
Αναλαμβάνω προσωπικά πλήρως την ευθύνη για το αρνητικό αποτέλεσμα των εκλογών του Επιμελητηρίου.

Προφανώς είχαν δίκιο όσοι με ειλικρίνεια με έλεγαν «γραφικό» και περίτρανα αποδείχθηκε ότι η λέξη «προσφορά», στην σημερινή μας κοινωνία, δεν έχει αξία.

Θέλω να ευχαριστήσω τον αδερφό μου.

Να ευχαριστήσω την Ξένια και όλα τα στελέχη της RAPMEDIA την Ιοκάστη, την Τζένη, την Χριστίνα, τον Γιώργο, τον Γιάννη και τον Σωτήρη.


Να ευχαριστήσω τους λίγους φίλους από το Λουτράκι, την Βόχα και τους Αγίους Θεοδώρους που ανιδιοτελώς έκαναν μεγάλη προσπάθεια στον αγώνα μας.

Να ευχαριστήσω όλες και όλους που με τίμησαν και συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο μας.

Να ευχαριστήσω αυτούς που έκαναν πραγματικό αγώνα για τις εκλογές, άσχετα από το προσωπικό τους αποτέλεσμα σε σταυρούς προτίμησης.

Να ευχαριστήσω και όλους αυτούς που με κούφια χαμόγελα με καλοχαιρετούσαν γιατί μου έδωσαν μια ακόμα εμπειρία ζωής.

Εγώ προσωπικά στα 54 μου χρόνια νοιώθω ότι μπορώ να κλείσω και να αλλάξω, όχι τη σελίδα αλλά, το βιβλίο της ζωής μου.

Αυτό που κλείνει περιέχει χαρές, λύπες, επιτυχίες, λάθη και ξεχωριστούς ανθρώπους , ίσως μόνο για μένα να είναι σημαντικά, μου έχει δώσει όμως πολλά και κυρίως δύναμη, γι’ αυτό και το μόνο σίγουρο είναι ότι στο καινούργιο βιβλίο της ζωής μου θα λείπουν πολλά κεφάλαια από αυτά που υπήρχαν στο παλιό.

Σίγουρα θα λείπει το κεφάλαιο «Επιμελητήριο».

Επίσης σίγουρα θα υπάρξει για πρώτη φορά και ένα κεφάλαιο που θα λέει «Δημήτρης».

Καλή δύναμη στις δουλειές μας.

Ραψωματιώτης Δημήτρης
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου