Θανάσης Πισιμίσης: Αυτή είναι η αλήθεια για Κόρινθο και Ζευγολατιό...!!!!


Το μεσημέρι στην Κολιάστου σε ένα πολύ όμορφο καφέ που έχει ανοίξει ο ποδοσφαιριστής του Αγίου Βασιλείου. Αλέξανδρος Δερβίσης συναντήθηκα για μία εφ' όλης της ύλης συζήτηση με τον Θανάση Πισιμίση.
Τον επιχειρηματία και περιφερειακό σύμβουλο,που έχει ήδη αρχίσει να βοηθά οικονομικά την ομάδα του ΠΑΣ Κόρινθο, κάτι που συζητήθηκε αρκετά τις προηγούμενες ημέρες.
Ηταν μία συζήτηση που ξεκίνησε απο το παρελθόν και έφτασε στις μέρες μας.
Μιλήσαμε για το Ζευγολατιό και την τύχη της ομάδας, που ανέβασε στην Γ' Εθνική, για την απόφαση του πολιτικά να αποσυρθεί σιγά-σιγά, για την ιστορική ομάδα της Κορίνθου και την εμπλοκή του και για άλλα πολλά.

ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ  ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ:
"Το 2012 για ένα καπρίτσιο ζήτησα απο τον Βορινιώτη να φτιάξουμε απο την αρχή την ομάδα. Την πλήρωσα ακριβά και σε 4 χρόνια είναι στην Γ' Εθνική αλλά στο γήπεδο δεν έρχονται ούτε 30 άτομα.Οι συμπολίτες μου μάλλον δεν την χρειάζονται αυτή την ομάδα και δεν την στηρίζουν.Εγώ όμως και πάλι θα κάνω το καθήκον μου. Ηδη φέρνω αυτές τις ημέρες παίκτες στο Ζευγολατιό,που όχι μόνο θα την κρατήσουν στην κατηγορία αλλά θα κάνουν και το παραπάνω.Αισθάνομαι όμως ότι εκπλήρωσα στο ακέραιο την υποχρέωση μου σαν πολίτης της περιοχής και το έκανα με πλήρη αγάπη και συνείδηση.Το καλοκαίρι όμως θα παραδώσω την ομάδα στην Γ' Εθνική και πεντακάθαρη χωρίς καμία υποχρέωση πουθενά."

Η ΕΠΟΧΗ ΠΙΣΙΜΙΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ 1Η ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ
"Εγώ δεν θα μπώ στην ιστορική Κόρινθο απο το παράθυρο. Μαζί με τους φίλους μου επιχειρηματίες θα μπώ απο την πόρτα με νόμιμο και καταστατικό τρόπο. Μέχρι τότε θα βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα. Απο την 1η Ιουνίου όμως θα μπεί μπροστά το πλάνο μας για την αναγέννηση της Κορίνθου και την νέα μεγαλειώδη πορεία της. Δεν διακατέχομαι απο καμία προεδρομανία και δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανένα. Ανεξάρτητα αν ο ΠΑΣ ανέβει κατηγορία ή μείνει στην Α', το δικό μας σχέδιο ξεκινά μετά την γενική συνέλευση και την αλλαγή διοίκησης. Αυτά είναι γνωστά και δεδομένα και συμφωνημένα με τους ηρωϊκούς διοικούντες σήμερα την ομάδα. Με δεδομένο ότι θα τηρηθούν όλα όσα έχουμε πεί το καλοκαίρι θα μπούμε σε μία νέα εποχή Εχουν καθοριστεί και οι ρόλοι και οι πορείες."

ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ
"Δεν έχω σκοπό να ανταγωνιστώ κανένα, ούτε να συμμετέχω σε κανένα ποδοσφαιρικό πλειστηριασμό. Απέχω απο τέτοιες ενέργειες γιατί η εμπειρία της Γ' Εθνικής με το Ζευγολατιό με έμαθε πολλά σε μικρό χρονικό διάστημα. Εγώ πιστεύω σε μία ομάδα και πιστεύω ακόμα ότι μπορούμε άμεσα (ΤΩΡΑ) να βρούμε την χρυσή τομή. Ωριμοι άνθρωποι είμαστε και μπορούμε να δούμε ποιό είναι το λογικό και τι είναι παράλογο. Δεν έχω ούτε χρόνο,ούτε διάθεση να αναλώνομαι σε ανταγωνισμούς. Δεν έχω πρόβλημα να συνεργαστώ με κανένα αρκεί να έχουμε τον ίδιο σκοπό, που δεν είναι άλλος απο το να αναδούμε την Κόρινθο ψηλά."
Μιλήσαμε αρκετή ώρα και προσπάθησα κωδικοποιημένα να μεταφέρω τις σκέψεις του Θανάση Πισιμίση. Για να υπάρχουν οι θέσεις του καθαρές και να διαλυθούν διάφοροι μύθοι που δημιουργήθηκαν απο φήμες ή σκόρπιες κουβέντες.
Ελπίζω ότι μετέφερα επακριβώς τον πυρήνα των σκέψεων του για την πληρέστερη ενημέρωση των φιλάθλων της Κορινθίας αλλά ιδιαίτερα των φίλων της Κορίνθου.
Και η αλήθεια είναι ότι όλοι οι Κορίνθιοι, θέλουν την πόλη να ενώνεται ποδοσφαιρικά και να μεγαλουργεί. Αυτό σήμερα φαίνεται ακατόρθωτο αλλά κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να γίνει αύριο και πως θα τα φέρει η ζωή και το ίδιο το ποδόσφαιρο..!
Γ.Λ.
Ιανουάριος 2017
Street life

Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου