Έκθεση Φωτογραφίας - Νίκου Αναστασόπουλου


Ενας Κορίνθιος "ερασιτέχνης" όπως ο ίδιος προσδιορίζει την σχέση του με την φωτογραφία εκθέτει τις φωτογραφίες του σε μία αναδρομική έκθεση στο κοινό της Κορίνθου με θέμα:
"Στους δρόμους που περπάτησα, στα μονοπάτια που ξεχάστηκα"

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟ
Είμαι ο Αναστασόπουλος Νίκος,ζω και εργάζομαι στην Κόρινθο,όπου είναι και η γενέτειρα πόλη μου.
Παράλληλα με το επάγγελμά μου,ασχολούμαι
τα τελευταία 7 χρόνια και με την φωτογραφία.
Παραμένω ερασιτέχνης, δεν έχω θεωρητικές γνώσεις,
έχοντας βέβαια πρακτική εξάσκηση και εμπειρική γνώση,
η οποία, δεν σταματάει ποτέ,
όσο γεννιούνται συναισθήματα απο την φύση,
απο τους ανθρώπους,απο τα ταξίδια...
και αυτο είναι που θέλω να παίρνω μαζί μου,μέσα απο την φωτογραφία...αυτό που ''γεννήθηκε'' ή έμεινε εκεί..

Η έκθεση του Νίκου θα φιλοξενηθεί στο Artichoke εως και 22/12
είσοδος ελεύθερη

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
5 Δεκεμβρίου – 18 Δεκεμβρίου

Artichoke
Πυλαρινού 68, 20100 Κόρινθος
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου