Γιατί αποτυγχάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις;


Τρεις βασικές απαντήσεις που μπορεί να σώσουν κάθε προσπάθεια.

του Άντι Λαρκ
Ο ιδρυτής μιας νεοφυούς επιχείρησης πρέπει να σκεφτεί ένα σωρό πράγματα, από την προσέλκυση χρηματοδότησης μέχρι τους συμβούλους του και τα επόμενα βήματα ανάπτυξης.
Παράλληλα, καλείται να οικοδομήσει μια επιχείρηση με παγκόσμιο ορίζοντα, πείθοντας παράλληλα τους εν δυνάμει επενδυτές.
Όμως, η διατήρηση της επιτυχίας ουσιαστικά αφορά τρία απλά πράγματα:
Μην ξεχνάτε τα βασικά
Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρεοκοπούν επειδή δεν έχουν αρκετούς πελάτες ή χρήματα – συνήθως και τα δύο. Άρα, μην ξεχνάτε να συλλέγετε με επιμέλεια τα έσοδά σας. Και μην υποθέτετε ότι όσο μεγαλύτερος είναι ένας πελάτης, τόσο το ταχύτερο θα πληρώσει. Συνήθως συμβαίνει το ανάποδο. Να είστε σαφής με τους όρους πληρωμών και όπου μπορείτε, μειώστε τον χρόνο πληρωμής σας.
Εστιάστε ή αλλιώς θα αποτύχετε
Ή θα είστε συγκεντρωμένος σε ένα καθήκον, ή θα κάνετε πολλά πράγματα παράλληλα – και μάλλον όχι πολύ αποτελεσματικά. Η επιτυχία φέρνει ευκαιρίες και οι ευκαιρίες φέρνουν περισπασμούς. Στην αρχή, ο επιχειρηματίας έχει την τάση να αφιερώνει όλη του την ενέργεια στο δημιούργημά του. Όσο όμως διευρύνουμε την εστίασή μας, ελλοχεύει ο κίνδυνος απώλειας της ενέργειας. Όταν ρωτάνε τον Ρομπ Ντρούρι, ιδρυτή της Xero, αν θα ήθελε να επενδύσει σε startup, να κάνει τον μέντορα, ή να μετέχει σε διοικητικά συμβούλια, η απάντησή του είναι απλή: «Συγνώμη, αλλά όλη μου η προσοχή είναι στραμμένη στην Xero».
Ενέργεια και πάθος για νίκη
Όταν οι ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης παθιάζονται μ’ αυτήν, το πάθος τους αγκαλιάζει και το προϊόν, τον πελάτη, και τους ανθρώπους της επιχείρησης. Θυμάμαι όταν γνώρισα τον ιδιοκτήτη ενός μεγάλου καφέ· είχε περάσει το πρώτο εικοσάλεπτο μιλώντας μου για τους καταπληκτικούς baristas του και το πώς δημιουργούσαν απίθανες εμπειρίες για τους πελάτες. Και στη συνέχεια μου περιέγραφε πώς ταξίδευε σε όλο τον κόσμο συμμετέχοντας σε διαγωνισμούς παρασκευής καφέ. Αυτή η ενέργεια δημιουργεί ένα θετικό περιβάλλον εργασίας, αναβαθμίζοντας παράλληλα και το προϊόν αλλά και την εμπειρία του πελάτη.
Άρα, αν θέλετε να διατηρήσετε την επιτυχία της νεοφυούς σας επιχείρησης, μην ξεχνάτε: φροντίστε τα θεμελιώδη μεγέθη σας· εστιάστε· και παθιαστείτε.
Πηγή: fortune.com
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου